Igår

Mycket trevligt. Jag förlorade visserligen mer än jag vann på singstar. Men det kanske inte var en skräll, ändå... hehe.

Fotbollsturnering. Västergårdshallen blir invaderat av Bronxeng Crusade. Det här kan nog bli bra... 

Suck. När jag flyttar hemifrån ska jag ha en fet matta i min lägenhet, o nån gång då & då skaka den. Men nu ere ju inte så. Övervåningen är min domän. Gång på gång måste jag försvara den mot angripande fiender. Men nu ska Fangeneral Sjögren greppa sitt svärd och röjja runt och annihilera allt damm från alla smutsiga vrår. Bäste dammtuss, consider yourself exterminated...

Attack!

Kommentarer
Postat av: Cajje

Haha, du lyckas nästan få dammsugning att verka spännande lr för den delen viktigt;)Vem f-n är den där lirarn vars namn låter som ett kattläte??

2007-12-15 @ 14:21:48
Postat av: emz

Texten är för liten porre! Klarar inte av att läsa pissenisse :)

Postat av: Pontus

Cajje: O ja, O ja ;) haha, nån efterbliven snubbe. Tur att det finns sånna, det gör ju att vårdare har jobb... :D
Emz: Den är lika liten som på din blogg ju!

2007-12-15 @ 19:14:00
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: emz

Men är du skön eller.. Det säger du bara :(

2007-12-16 @ 12:17:29
URL: http://emmaforsmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback