Humorbyte

Från ICAs dummerjönsar till den offentliga sektorns rationella resonemang!

image551
Dom som är dubbeldiagnosboende har två stycken Kund-id ^^

"hmm... ojojoj, nu göre ont i skallen, ta det andra Kund-id:t!" 

Ett nummer per diagnos?

Sitter man vid sitt kontor har man lätt för att börja fnittra åt saker som är till o med halvkul ;) Men min stackars bröstkorg... den vibrerade som jag vet inte vad. Och min hjärna ska alltid gå vidare och göra historien mer komplicerad för att få ut så mycket humor som möjligt.

Ofta innefattar det dvärgar, djurvänner eller pjäxor... min arma stackars hjärna... :(

Kommentarer
Postat av: Alexander

"Alltså det blir fan inte skönt att sova i soffan med pjäxor..." ;)

Postat av: Pontus

Haha, det där har jag väl ändå inte sagt... :P?

2007-12-05 @ 16:45:32
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback