Godermorgon, godermorgon!

Wohooooo fredag!

Idag ska jag konstruera en: Absolute Dwarf Airbus Veri. Fikat. ION-cannon 007

image553
Förra veckans modell; Ter. ROR - isten Flankenhet      Men den var skitdålig, krashade in i ett bordsben...

Haha, igår satt Alex boi på min MSN, och Paco på Alex MSN, sen blev det ett klassmöte med typ 10 pers i en konversation.

Charlie vs Sofie. Calle var väl en smula... taggad ;) Jag vet inte Sofies anledning, men hon var jävligt sur verkade det som, jag läste visserligen inte allt, men det var nåt hon sa som klassades "quote of the year"

Kan jag få citatet som Sofie hade sagt av någon Ragnhildare som var med? :D

Kommentarer
Postat av: charlie

haha kalrt du kan få.. alltså detta är ju bara min humor (elak som vanligt).. men helt enkelt så här gick det:

Jag: Jahaja, hur e det hemma då föresten allt fint eller?
Schtekar sofie: Ja föfan, jobbar på och tjänar bra cash, bränner dom bättre..."

vilket jag tycker e rätt skrattretande... sen så blev det en hel del andra rabalder.. bland annat då jag drev om att S04 förstört mitt liv och att jag hade "ett helvete under 3 år fyfan för er!!" och sofie responderar: "Tack detsamma, fyfan!" och leftar konversationen.. ha ha ha seriös som vanligt ;)

neh det var kul, tack allesammans ni förgyllde min kväll

2007-12-07 @ 12:30:53
Postat av: Vaktmästeriet

Klart som fan man inte kan läsa på breven som du postar om du ska hålla på och skrynkla så där och göra flygisar......
Jag kan lära dig vika en servett med snopp hihihi

2007-12-07 @ 13:11:22
Postat av: Pontus

Charlie: Hahaha, så var det ja... stekarn ja.. haha :D
MFE: Haha, jag kastar dom i pappersåtervinningen, jag hoppas inte att du skickar det som post... hi..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback