Glögg vare här!

Kilade ner till Märta 64 och mormor Sigfridsson ~60:

Märta: "Åh, min man vettu, gick in på systemet o kom ut med flera flaskor...!"
Sigfridsson: "ååhååå!"
Jag: "Ah, blev det någon Gröna Hissen då?"
Märta: "Nä, jag drack glögg i helgen...TJUGOENPROCENTIG... hehehehehe...den var god...hehe"
Sigfridsson: "Åhåhåhåhå, den måste jag köpa!"
Jag: "haha, var den inte stark?"
Märta: "Näh, eller jo, i början men sen såe... *snurrar med ögonen* så kändes det inget..."
Sigfidsson: "HAHA, den ska jag köpa!"

Jag gillar mina kollegor. Dom är gosiga ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

De där var ju hämtat ifrån baren på TK
i fredags, alla kunde höra konversationen
mellan P o J

2007-12-10 @ 22:13:14
Postat av: Pontus

MFE: ? För att titulera dig som min skugga så kan jag inte påstå att du hänger med. Jag har inte varit ute på TK i helgen, alls.

Postat av: Alexander

Tycker fortfarande dina snusktanter är lite smått... äckliga?

2007-12-11 @ 00:48:54
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Pontus

Nä, inte nu, haha, det här är ju ba kul :D

2007-12-11 @ 07:24:20
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Anonym

De är precis som din morsa säger,
du dricker för mycket, kommer inte ihåg
vad du gör. Sugmärket på höger axel
tror du det är nässelutslag? Du kunde ju
fråga J men han var ju också bort om all hjälp.

2007-12-11 @ 11:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback