Fiiiiiiraaaa mera!

Tjenamors! Det är mörkt ute. Småkallt men ändå inte snö. Regn. Så folk går igång i stora emo-kollektiv och ba tjurar. Det är som en stor fet tyck-synd-om-mig tävling, man är konstig om man mår bra nu för tiden. De är mer det här stuket:  "buhu... jag har det hårt i skolan, jag får inte min veckopeng, jag har bara omaka strumpor, ingen skriver till mig på MSN fast jag har ett "-" tecken framför mitt namn och..."

...*gäsp*

Men sätt dig på café Nova, låna en gitarr och dunka dig i skallen med den. När du väl är medvetslös märker varken jag eller du av dina problem. En win-win situation med andra ord ;)

Nej, sofistikerade läsare där ute, ersätt gitarren & café Nova med ett glas vid brasan. Det är bättre medicin! ;) 

image552
Doffen & Jag.

Imorn blire julbak... hihi. Sweet.

Kommentarer
Postat av: maggy

men låt mig va lite emo!! jag behöver det! bara man inte går över gränsen...vart nu den går..dö! eller jag mena puss

2007-12-06 @ 23:54:32
Postat av: Pontus

Haha, jaja, klaga inte så att jag hör bara... haha ;) Puss!

Postat av: Pediahowimetyourmother

Interesting.

2007-12-22 @ 20:41:11
URL: http://pediahowimetyourmother.blogspot.com
Postat av: Olafalma

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2010-04-29 @ 12:55:47
URL: http://olafalma.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback