Detta julklappsinhandlande..

..Det är svårt det där. Det gäller liksom att ta tag i det, helst innan den 24e också.

Man kanske skulle se till o bli kidnappad. Eller bara kila iväg. "Nä, tomten behövde hjälp så jag glömde köpa några klappar..."

Hum....

"Det blev inga julklappar för jag fick Alzheimer i fingrarna och kunde inte knyta snören runt paketen så jag sket i det. Här har ni en trisslott var."

Nämen jag har lite koll på vad jag ska köpa... inte till skitungen dårå... hon skulle jag ge en trisslott till som jag redan skrapat... hahaha. Hon gnäller på mig för att jag vill ha comviq kompis påfyllning, men hon vet själv inte vad hon önskar sig. Dumskalle.

Får bli en runda på stan idag. Man kanske skulle beväpna sig så att man inte, likt Jeff, blir nerskallad i gatan utan anledning.... haha ;D

Kommentarer
Postat av: Camilla

vad får jag, vad får jag vad får jag?????

2007-12-20 @ 00:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback