Blahblahblabbelfish!

Min käre far har det inte lätt. En mexikan som inte var så bra på Engelska försökte vara snäll/artig och tog hjälp av babbelfish...

> From: Ruiz, Ronaldo

> Sent: den 12 december 2007 18:01

> To: Sjögren, Håkan

> Cc: Agutiar, Ruiz A; Arieta, Vinela

> Subject: RE: Migration of site to Your.AZ

> Importance: High

>

> Raring Hakan ,

>

> Ledsen Jag var bildning något förbrukaren och kunde inte svar din

> kalla. JAG gör har en intranet tomt med AZGard , och den har få informationen utom det er in använda och vilja bli befolkat vid Vinyela.

>

> Du kan finna den inne om intranet så CAMCAR mikroskop och du kanna ta

> en utseende och ge oss om du har någon spörsmålen.

>

> JAG tänka så du sa så pass Vamosa har den förorätta informationen.

> Behaga låta mig veta om du behov var det något ännet JAG kanna hjälp du med.

>

> Bäst hänsynen,

>

> Ronaldo R.




"Raring Hakan" hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Alexander Rosen

Haha så det kan bli! ;D coffee, nu sitter du två våningar ovanför mig och äterjulbord för skattepengar!!!

Postat av: Therése

hahahaha

2007-12-18 @ 21:38:49
URL: http://touchoftess.tjejsajten.se
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

hahaha Ordböcker är najs!

2007-12-19 @ 19:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback