Alla har ju sin dag

igår var inte min dag. Inte alls. Varken fysiskt, mentalt eller spirituellt.
Lockarna var helt fel, dom gick ut som kinatak och när man försökte böja tillbaka dom så ba: "FJONG" Gravitation, vad är det?"
Jag frågade Madde & Sofie igår; "Ni vet typ, bor man i Sverige så är man ju svenskar, men vet ni vad man kallas om man bor i Elfenbenskusten?"
Madde: "Elfenbenare?"
Sofie: "Neger?"
...
Det här var ett sånt ögonblick då man slår sig själv i ansiktet med öppen handflata och drar den långsamt neråt samtidigt som man utbrister ett långt "åååååååhhneeeeeejj"
(För övrigt kan jag meddela Dig om att dom kallas för Ivorianer. Från Engelskans namn på landet; Ivory Coast.

Sen rasade min humoraktie några hundra procent. Det var inte min dag helt enkelt.
Sofie: "Amen typ som Botwid"
Madde: "Kan man heta det?"
Jag: "Haha, då kan man bli kallad för bottennapp-Botwid... hahaha"

Ur form helt enkelt. Men idag är det andra bullar! Lockarna ligger rätt & jul-humorn flödar!

image578
hihihi...


Kommentarer
Postat av: Edvardtilde

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback