WARJA!!!!

Tudila va, nu ere såhärva att jag just kom ut ur duschen, bloggar med en handduk runt höften och måste - medans jag har det i minnet - hylla den idiot som kom på DUBBELDUSCH. Så enkelt, så genialt, två i ett. Snabbt, löddrar i håret smetar på kroppen. fy fan. Einstein kan ju slänga sig i väggen, snubben som kom på dubbeldusch är ett riktigt gení.

Nu måste jag citera nåt som min bästaste bästa
fröken Odell dragit några slutsatser om, det är djupt, det är sant, det är duellen mellan Orginal vs Kopior.

"Människor som är Original är människor som vet exakt hur de ska fungera och agera i de flesta sammanhang, de är sådana människor som spelar spel men kan reglerna utan och innan. Och de är sådana som för eller senare skiter i allt och alla och gör som de själv vill. De är sådana personer som kommer till en viss punkt där de känner att nu lägger jag ner.


Kopior o andra sidan är sådana som alltid har och alltid kommer vilja försöka leva upp till originalen och deras regler, men på något sätt så går det alltid fel. Dessa är sådana personer som spelar spelet men inte har någon som helst koll på reglerna. De är sådana människor som gör alla fel man kan göra och sedan ändå tror att "de kan det här".
Kopior är just kopior för att de aldrig kan nå upp till standarden hos originalen."

Ni kopior kan väl ta o rannsaka er själva o bli unika, emos eller ja...
"Once there were two mice in a can of cream. One gave up immediately and drowned. The other one fought so hard that he made the cream into butter and then crawled out of the can."
DU där kära läsare - var mus nummer två!

image360
;) hi, puss davegay.
aja, 10 timmars arbete tåmårråw, hälsa på mig vetja. Puss & hej/ er orginella orginal P

Kommentarer
Postat av: Gurra

Hehe kan nog ligga nåt i dedär, ska försöka glida förbi ica imorrn om det går, sjukt tråkigt att sitta hemma :/

Postat av: Lindberg

Haha, inspirerad av "Catch me if you can"? Det skall dock vara "bucket of cream" och inte "can of cream"!
Kalla mig petig, men rätt skall vara rätt.

2007-08-15 @ 23:07:47
Postat av: Alexfuckingsander

Pontus. Ett mycket trevlig inlägg, men som Schtekare av STARagnhild kan man diskutera en sak i det mycket.
Vilken grad av schtekighet har "Dubbeldusch"?
För mig är det någonting för dem som inte bryr sig om sitt vackra svall och handlar sina underkläder på ÖB i samband med inköp av div. toalettartiklar.
Men det gör väl inte du? Eller?!
Mvh \ Prinsen av Dammkärr

2007-08-16 @ 02:33:25
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Hon med rött linne

Du är ju den där snygga killen som jobbar på ICA eller hur? På stan? ...jag handlade av dig nyss

2007-08-16 @ 16:08:11
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Fan vad najs inlägg "hon med rött linne" skrev! blir du inte glad ?

2007-08-16 @ 17:06:57
Postat av: Pontus

Gurra: Du skulle kommit!...
Lindberg: En smula perhaps ;) JAJA. Du kan få korrekturläsa mina utkast i fortsättningen ;)
Alex boi: Dubbeldusch har en aura som riktigt skiner av finess & elegans! Det är två egenskaper som jag värdesätter högt ^^. Dessutom har jag vackert svall med vilket schampo som helst ;) Jag visste föresten inte att dom sålde underkläder på Öb... Du verkar insatt? ;) Puss
Hon med rött linne: Jao det är väl jag... haha, du får väl presentera dig nästa gång... ;)
Hespero: Smicker går alltid hem ;)

2007-08-16 @ 20:24:19
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Gurra

Näe de blev ju inte så, fick inte tag på nån bil då e man rätt fast här ute :P

2007-08-16 @ 22:38:33
URL: http://gurrrrras.blogg.se
Postat av: David

mindrevärderskomplex

2007-08-18 @ 11:35:58
URL: http://Davemeister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback