Upp till kamp!

Dagen-D har trädit i kraft. Idag är dagen då Brunnsäng bjuder in Kaldeiska Ishtar för en smula fotboll. Detta är kampen mellan gott & ont, ljuset mot mörkret och kampen mellan Sverige - Iraq.

Förra matchen blev avbruten på grund av bråk. Dom här efterblifvna trollen (med en klick DNA av bergs-gorilla) har en tendens att spela fult och filma på samma gång - en omöjlig ekvation. Vill folk spela fult, varsågod men whina inte om du får nån smäll tillbaka. Höjjer dom nivån - så tänker jag fan inte vara sen att följa efter...


Idag kommer det inte bli nåt skönlir, ingen match man spelar för att själva fotbollsspelandet är roligt. Idag handlar det enbart om att sätta nåra desillutionerade bidragstagare på plats - riktigt ordentligt. ^^
Ute på fältet är det 11 vs 11. Elva enheter, elva provinser som tillsammans bildar ett kungadöme.

Och mitt fält ute till höger är och skall förbli en plätt där en forcering välkomnas med finess, elegans & stil. Jag struntar i hur det går med min kropp, den får lagas senare. NU BLOMMAR JESUS!. Kick-off 15:00 Brunnsängs IP. RAWR!!!

Benskydd på.
/Eder Yttermittfältare

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså shit va håård du e!

2007-08-11 @ 10:56:02
Postat av: Pontus

Tackar tackar ;)

Postat av: Prattlingpastorswife

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2008-01-04 @ 18:43:32
URL: http://prattlingpastorswife.blogspot.com
Postat av: Paulvilde

This site is professional and to the point.

2008-09-23 @ 13:32:16
URL: http://paulvilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback