små disksusoner

t.o börja med så råkade jag sille lite öl på satnleys soffa o så säger vakten "va göry?" ha som om han inte såg att jag spillde liksom. lågutbildad hahahahahha

o så jimmy boy, min käre forwrad vi skulle ut idag och dricka oss ifrån förkuste, så hävla kul, jag tror han verkligenv erkligen ville glömma för asås amagad, han fick inte komma in igen på sanelys halv 1. hahah, så jag tog med ohonom o vi gick omkirng. till slut så blev han alldeles sittande på en busshållplast, o jag fråga om jag skulle betala tax till homo eller gå han hme, men han ville bestämt bestämt ta kvart i 3 bussen - en buss som int går liksom. aja, jag spelade in honom på film o sen cyklade jag hem. o nu svarar han inte på mobilen.

han beteer sig lite som en tjej, svårfångad o korkad :D så söt så.

aja, jag o fröken odell eksorterade hem varandra sen. hon är en rolig filur, en kvinna som både är smart o vacker. dom är fan få.

och ÅSA, dig ska jag inte ringa mer, näver.du dum.... haha.  o bart , du är också dum. annat är det med min bästaste bästa martina larsson. den flickan har jag alltid tyckt om. haha, full som en karatekastrull...

aja,ajg har inte tid ere hära, ska jobba oimorn o sådärva, men jag har bilder så dewt hr blir kul.... ahaha
HAAH

Kommentarer
Postat av: fröken odell

hahaa fan vilket bra inlägg!! jag orkar inte skriva nu, men imorrn pontan..imorrn säge rjag bara ;) sooov gott

Postat av: Åsa

hahahahaha jag SOV okej!? :P

2007-08-19 @ 10:29:39
URL: http://readmelove.blogg.se
Postat av: Pontus

Elin: haha, ja, jag väntar med iver... ;D
Åsa: Ska det vara en ursäkt eller? :D ^^

2007-08-19 @ 11:02:51
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: emzo

"o bart , du är också dum."
haha vad säger du!? vaffö de da?

2007-08-19 @ 12:14:00
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: charlie

haha otippat att martina var pissrauk... ;) haha

2007-08-19 @ 12:37:37
Postat av: Pontus

Bart: Du la på telefonen i örat på mig din korv...
Charlie: haha, eller hur :D hon är så trevlig då så det gör ju inget ;) haha

2007-08-19 @ 16:58:08
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback