Saru högre lön...?

Inga och Martynas kom från Litauen till USA för att söka lyckan.
  Hon hoppades kunna läsa juridik och han ville arbeta inom musikbranschen.
Men i slutet på juli tog allt slut. Deras chef sköt ihjäl dem båda två när de bad om löneförhöjning.


Källa:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1134882,00.html 

HAAAAAAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

Jag ser scenariot framför mig:

"joe... jag har ju det lite slitsamt på jobbet, och jag är ju eder lojale ödmjuka tjänare... hur vore det med en smula mer betalt?"
"...Mer betalt sa du.... så du är missnöjd med din nuvarande lön va!? VA VA VA!?
"nej...alltså..."
"Nu håller du dig jääävligt passiv, annars skjuter jag ner din flickvän"
"Hörru lugna ner dig!"
"O nu försöker du ge Mig order!? Nä nu jävlar ryker bruden din. *Ratatatatata* hehehe, köttfärspaj på väggen!"
"VAFAN, jaha, får jag mer lön nu då?"
"Tig, du ditt avskum från Litauen, må tusen och åter tusen kackerlackor bygga bo i din armhåla...."
"Lugna ner dig, jag är 1/3 Finsk"
"Då gör jag väl av mig med 2/3 delar av rej!!!! *Ratatatatata*"

he he he...

Kommentarer
Postat av: Tamara

HAHAHA som sagt ja fattar inte vart du får allt ifrån :D sluta kolla på star wars lr hur d stavas :P

2007-08-06 @ 22:21:15
Postat av: jonas

ja har sagt de förr o ja säger de igen din blogg e fan bäst pontus:d mycke bättre än davids hahaha:D

2007-08-06 @ 22:31:00
Postat av: Linus

Mjo, den här killen har humor... nästan så att man börjar bli beroende av den här bloggen, precis som serierna i tidningen på mornarna.. nästan, alltså.

2007-08-06 @ 23:19:58
Postat av: Lindberg

Arbetarna bör veta sin plats! ;)

2007-08-07 @ 00:01:04
Postat av: Pontus

Tamara: He, det snurrar omkring massa saker i mitt huvud och ibland plockar jag ner några av sakerna och printar ner ^^ Vad har Starwars med det o göra :P?
Jonas: haha, you go boi ;)
Linus: Hoppas det bara är beroende som är likheten, jag schelv hatar morgonserierna :D
Lindberg: Haha, ja, o tänk om dom hade haft tillgång till vapen, då hade dom kunnat besvara elden! ;P Mer vapen åt folket! ;)

Postat av: Tamara

Hahaha aa men ja sa d me ditt svärd o grejjer :P fast d här va kasnke mer likt scarface lr nått sånt hahah sluta kolla på filmer iaf :P

2007-08-07 @ 19:42:42
Postat av: Pontus

Scarface är ju hur bra som helst. Perhaps it's time to offer you a deal you can not refuse...

2007-08-07 @ 19:48:31
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback