Mums... :)

God kväll medborgare.

Det blev ju då en liten utgång för o fira
Andrea, 18 år. Jag stack dit med Linus, men jag drack inget eftersom jag skulle upp o jobba tidigt, kul var det hur som helst. Den där Therése sitter o förtalar Mig o säger att jag blir pussig på fyllan, vafan blir hon då? Det enda som saknas på den där bruden är ju raggarsträng från navel och neråt ^^ HAHA!
Emma Forsmark, vilket kvinna! Vilket fyllo! igår höll jag på o dö av skratt! :D Nån borde göra en dokumentär av hennes liv alltså, vi kan kalla filmen Simpsons 2 Bart - kvinnlig version. he he he... Fröken Ahlskog kan få vara Millhouse... hahaha, den karaktären passar henne, lite sådär småtuff & töntig på samma gång ;) Det mesta igår var väl alltså som vanligt, Grodan blev kanonfull och det spelades dålig musik.


Föresten träffade jag Moa Bergström igår, min gamla classmate från högstadiet ^^ kul kul. o ännu kuligare var att hon efter ett tag sa: "asså, jag får inte säga det här men jag gör det ändå, du ser min tjejkompis där borta, hon brunetten med lockigt hår?"
"Jao"
"aaa, hon handla av dig på ICA igår och hon tycker du är skiiiiitsnygg!"

Alltså, jag tänker jobba kvar på ICA resten av mitt liv tror jag. xD
Jeje, TK var väl trevligt även om det är samma visa varje gång.. man borde ta o besöka Estocolmo lite mera :)

Jobbade 10 hårda timmar idag. Jag tycker om min 90åriga sjöman, en goding det där alltså som blandar engelska med svenska då o då. Jag har skrivit om honom förut o måste göra det igen. Han kommer till kassan, glömmer två varor i sin korg som en tant bakom honom lägger upp:
"Landkrabba där! Let go of mina varor!"
Tant 65+: "uh.. du glömde..."
"Brrrrrrråka inte med sjöfolket!!! Vi kan våra grejjer"
"jamen jag tänkte ju bara..."
"Neherru, inte bullshita nu, rör inte mina saker, Svenska jädrans fasoner dom kan du skjuta upp i röven på dig!"

HAHA :D jag kan ju inte hålla mig för skratt i kassan, så där sitter jag o flinar medan Sjömannen ger tanten en omgång ^^ Helt underbart.

(Nu ska jag mekka lite med Firma Sjögren/Eriksson i Bulgarien filmen... soon available on youtube ;) Den innehåller Våld, Naket, Fylla, Trakkasserier och mycket mera! Bör ej ses av personer äldre än 25 år.

Kommentarer
Postat av: småtuff & töntig

HAHAHAHAHAHA millhouse! HAHAHAAHAHAHA. jag dör. jag som alltid har tyckt synd om honom, sen får jag veta att jag är likadan? ack ack.

Postat av: Therése

men som jag sa, jag BLIR BARA PUSSIG PÅ KINDEN!!!

2007-08-03 @ 13:51:30
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Pontus

Millhouse: Jao, ser du inte era likheter? ;)
Therése: jeje, o jag blir bara lite kramgosig ^^

2007-08-03 @ 19:28:33
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Andrea

hahahahahhahah du är så jävla rolig pontus. kissar snart

2007-08-03 @ 19:42:50
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: emzo

HAHAHAHAHAHA :D:D:D:D:D gudars asså! (a)
'
Emma Forsmark, vilket kvinna! Vilket fyllo! igår höll jag på o dö av skratt! :D Nån borde göra en dokumentär av hennes liv alltså, vi kan kalla filmen Simpsons 2 Bart - kvinnlig version.
'
Fröken Ahlskog kan få vara Millhouse... hahaha, den karaktären passar henne, lite sådär småtuff & töntig på samma gång ;)
'
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA,pontus du är bäst!

2007-08-03 @ 19:56:05
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Pontus

Andrea: Pissaru på min blogg blockar jag ditt IP-nummer! ;)
Bart: DUUUUUUU var sååå jävla rolig. Du kan ju se emot fria drinkar framöver från min sida. Sådär ska du vara varje gång!!!
:D

2007-08-03 @ 21:24:03
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: emzo

hahah, bart! åh :p vet lixom inte riktigt vad jag gjorde.. o nu svarar väl du -säg vad du INTE gjorde! höhö ;D
HAHA,ne men ska porre supa mig under bordet!

2007-08-05 @ 02:06:42
URL: http://emmaforsmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback