Kassörens hämnd...

Tjurig kärring 65+ gnäller om priser, lägger handen mot bandet och stödjer sig för att plocka upp plånboken...

...jag vet att jag är ond. Men jag kunde verkligen inte låta bli att inte starta bandet så att tantfan ramlade till.
Jag skäms lite, men det var jävligt kul just då, o jag hade svårt o hålla mig för skratt :D

Och sjömannen kom idag igen! Alltid lika rolig ^^

Sjömannen vänder sig om till en gubbe (55+) bakom och säger helt plötsligt:
"Fy fan vad det ser ut här, och ALLT är politikernas fel!"
"ja, du säger det..."
"ja, dom borde avecklas...PACK säger jag bara...skulle kunna mörda några av dom...Du förstår att dom vill göra livet hårt för oss till sjöss va?"
"jasså?"
"ja..." *vandrar iväg*

55+ hysterisk kärring kommer till kassan:
"Vad ska du göra på lördag!??!?"
"...öh.. spela fotbollsmatch.."
"NEJ, det är demonstration vid maren. VI SKA RÄDDA MAREN!!!"
"jaha?"
"jamen du vet väl vad politikerna tänker göra?"
"jo, asfaltera o sådärva..?"
"Exakt, rena rama Ryssland!!! (HAHA) 2/3 av stan är ju inte ens med på det!"
"haha, socialdemokrater du vet..."
"ja, nu vill jag att du tar upp det här med din personal, så att ni alla kan närvara på lördag! Mellan 13:00 och 16:00 demonstrerar vi!!!"

Jag säger då det... o imorn ere 8 timmar till :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, orka att du satte på rullbandet :D sååååååå kul

Postat av: Lindberg

Det verkar som om Södertälje har ett outtömligt förråd av skumma människor!

2007-08-14 @ 00:14:38
Postat av: Tamara

Hahaha sjömannen börjar bli min favorit :D nu har ja blivit granne me dig på jobbet ju,ur o penn is the shit ;) kommer förbi o köper nå godisbit om ja hinner imorn :D

2007-08-14 @ 00:37:49
Postat av: charlie

fyfan tror jag dör :/ hoppas jag inte ringde o störde i natt pontiac, men fyy fan.. du snackar om 8 timmars slakarbete, nu ska jag ut bakis o jävlig o lyfta böörk... jag ORKAR INTE! buhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :// !!!

2007-08-14 @ 06:32:14
Postat av: Pontus

ALexandra: Men jag kunde ju inte låta bli... det var liksom smash-läge :D
Lindberg: "Tälje-tokarna" är helt enkelt inte en myt.
Tamara: Yao, jag kommer iaf komma in till er, jag ska lämna in min klocka ^^
Charlie: Närå, det var bara trevligt o prata lite ;) Jobba på ba!

2007-08-14 @ 09:57:44
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Johannes

Jag förväntar mig självklart att samtliga ställer upp på lördag, jag tänker inte flytta till nån jävla parkeringsplats!

2007-08-14 @ 11:15:22
Postat av: Lindberg

Johannes: Lördag? Flytta? Parkeringsplats? I think you lost me there...

2007-08-14 @ 15:52:58
Postat av: Pontus

Johannes: Langa mer info ;)

2007-08-14 @ 19:51:36
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Johanna

Det som ändå är MEST irriterande... eller ja, iaf för mig.. är när en kund står och packar upp sina varor, och har typ hela vagnen full, så börjar jäveln bakom lägga upp sina varor... jag menar?! fattar dom inte att bandet rör sig framåt?!

2007-08-14 @ 21:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback