Inget ger nåt. Man måste ta för sig...

Heppåre. Idag var jag ju då ledig, mums. Så igår kväll var jag hos Wennlund, den gamla räven, och såg The Departed. Mucho bien.

Idag har jag inte varit helt sysslolös either. Först satt jag o powerläste Harry Potter, sen kilade jag ner till stan o käkade lunch med Felicia. Därefter traskade jag iväg och bokade en massagetid. Sen träffade jag Jonas och tog en fika på Waynes.

och eftersom jag är en händig man ;) Så lagade jag punkan på cykeln när jag kom hem och efter det har jag lagat mat: A lá Pontýs Pastagorgonzola de exéllente
image359
Det är alltså Fusillipasta med en tomat- & gorgonzolasås, garnerat med riven permesanost och egenodlad basilika. Sallad till är som synes, körsbärstomater, ett salladsblad och kalamataoliver.

För att avrunda min dag så ska jag dammsuga över- och undervåning och sen dra på fotbollsträning.
Jag är helt enkelt en man som inte tycker om dö-tid ;) Pusspåre.

Kommentarer
Postat av: charlie

hmm, låter bra de där du pontiac.. ;) skulle kanske behöva lite av din entusiasm till att döda dötid.. själv älskar jag dötid ;)

2007-08-15 @ 20:09:33
Postat av: Pontus

Ahmen de e ba slå en pling sötpucko ;)

Postat av: Odellskan

haha det tycker du?! :) självklart får du det!! sorry om jag var kort idag när du väl kom in i min affär, men jag var döö irriterad..=/ pusskraam

2007-08-15 @ 22:18:37
URL: http://elinodells.blogg.se
Postat av: Andrea

haha du är så kul :D mmm hungrig jag blev!!!!

2007-08-16 @ 11:30:24
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback