I'm Done.

SÅDÄRJA, 9 dagar i rad hårt arbete slutfört.
Idag kom det knappt nån skummisar heller. En snubbe berättade för Jessica att han köpt en ost o fryst in den o sen gick han iväg. That's it.

Jag råkade kastrera mig en smula genom att tappa en kyckling & broccoli paj mellan benen och som följd rycka till och skalla huvudet in i en frysdörr av misstag. Fy fan vad ont. haha.

Jahaja, ledig imorn... Har vissa alternativ för kvällen:
1. Åka till Slandö kalv på Davegays party.
2. Emelie ville se en film.
3. Alexandra & co föreslog en drink på O'learys eller nåt liknande.
4. Henke penke har fest.  Måste citera ett SMS jag fick från han btw: "Nån koll på om du kommer eller inte :P Annars måste jag bjuda reserver" hehe, kul o bli bjuden som reserv hahaha. ^^
5. Ta mitt kära kokosté + massor med choklad och sova tidigt.

uft, min kropp skriker efter alternativ 5. Vi får se.

Sälj en spade och tjäna en hacka! /Sjögren ;)

Kommentarer
Postat av: mad

jag röstar för te! det var gott :D

2007-08-04 @ 17:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback