Hur skulle detta gå?

Goddag! Igår var det Dammkärr som gällde, närvarande ur Eliten: Lindberg, Remi, Alex boi, Hespero, Keff, Charlie, Fredde, tvillingarna Dammkärr & Jag.
Resten vet jag inte namnet på, det kom o gick lite folk hipp som happ. Men vi var väl runt 20 iaf. Jag hade kul ^^ Och bilder lär väl dyka upp senare, och här: Memyselfandstyle.blogg.se
Jag har några jävligt bra citat från Hespero, ska bjuda på dom sen. När minnet kommer tillbaka ;)

Nåväl, det blev två timmars ytters obekväm sömn - en favorit i repis. Men än klappar hjärtat med friska slag! och om en timme så ere fotbollsmatch, direkt efter matchen glider jag upp till Uppsala för kräftskiva & total urspårning med mina kära kusiner: Camilla & Caroline. Lite rädd är jag faktiskt...

Elias var i tidningen idag! Och jag skulle också varit med o spelat den där cupen imorse om jag inte låg o dreglade i Alex boi's hus.

...Funderar på att slicka håret bakåt till matchen idag... jag menar, med mitt fluff lär det ju gå minst 3 km/h långsammare. Haha, Puss & hej! 

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha assåå jag hade en sjuk dröm inatt igen, jag drömde att jag hade skrivit in värsta kommentaren i din blogg om hur jävla bra du och jag är...haha såå tänkte imorse när jag vaknade "drack jag igår el?" näeee..och här var det kommentarfritt så de va en dröm..meeen we rock!! haha ;) katjing

Postat av: Pontus

Haha, coolt att du drömmer om mig då ;) Men jag måste hålla med. Vi är jävligt bra! :)

2007-08-26 @ 17:28:33
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback