Hujeda mig...!

Morning! Fy farao för det här vädret, varmt o klibbigt på samma gång, ere Somalia eller? äh, jag blir tokig ^^

Well well, igår så tog jag & Remi en fika på stan och diskuterade livets lyckor och misärer. Sen skulle han iväg o då kilade jag o Therése iväg o handlade inför kvällen...


1. Lambi är Therése grejj...
2. Schelv gillar jag oboy ^^
3. Sen spårade hon ur och började veva med ciderflaskor, sparkas och här på bilden attackerar hon i "Tranan" Kung-fu ställning. Helt tokig. :D

jeje, sen hade jag fotbollsträningg och sen kom Remi, Åsa & Therése hem till mig o så lagade vi mat (Remi är en riktig jävel på att röra i maten alltså - den grabben kommer gå långt). Tjejerna gjorde sallad & dukade och jag kontrollerade och övervakade det hela så att det gick bra ;) Det blev en Pontýs Currykyckling de lá luxz.

image345

Sen åt vi godis, såg lite på tv och sen spårade det för lilla Remi...
Musiken är rätt, UV-lampan på, Jag, Åsa & Therése sitter i min säng o PANG, så störtar Remi in i rummet utan brallor, börjar dansa och sliter av sig tröjjan.

OCH JAG SPELADE IN ALLT MEN REMI DEN ONDSKEFULLA HISSREPARATÖREN RADERADE FILMEN PÅ MORGONEN. Grr...

JAOooo, jag drar. Herrå, puss.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Pottis, verkar som att hissreparatör blivit ett vanligt ord på din blogg :D Ska man räkna me många hissreparatörer i framtiden :)

Postat av: Pontus

Meh, du din knapphandlare, min fantasi hade fått sig en törn av detta bedrägeri från Remis sida... ;)

2007-08-09 @ 21:42:14
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: mad

så du fick mat i dig! vilken tur!
den där gubben va helt hilarious när jag skrämde dig lite glatt bakifrån! hade det inte varit för dom där läskiga securitasvakterna som blängde elakt hade vi stannat o skojat lite till :D thihi

2007-08-10 @ 18:28:49
Postat av: emzo

party party ;D

2007-08-10 @ 20:50:21
URL: http://emmaforsmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback