Hej då päron, he he he...

Jao, mina föräldrar ska iväg o fjällvandra med min faster o hennes man. Det betyder att Jag o syrran vaktar huset. Direkt när jag går ner för trappan ser jag följande skrivet på ett block:
Hejsan barnen! (omdelbart syftningsfel, jag är ju 19 vafan...) ^^
Ha det så bra nu när ni ska vara hemma båda två! Var snälla med varandra!
Bråka inte om vem ska sitta mest framför datorn och bli finnigast!
(...count on me)
Bråka om att få vara i friska luften, ut o jogga, promenera, ta matsäck och gå ut i skogen och njut. Hitta gula kantareller!!! (HAHAHAHA tror hon på det själv eller? :D)
Ring mormor o morfar så får ni säkert ett mål mat där! ...eller bjud dem på mat.

Jag & syrran.

Förslag på arbetsfördelning
Lisa: Ger katterna hårt + burkmat o rent vatten varje dag.
Ansvara för middag o diska torsdag eftermiddag. Ta in post o tidningarna

Pontus: Vattna blommorna ute o inne, kolla varje dag. Torsdag ska soptunnan ner.
Du gör mat onsdag och fredag

VÄND

Ni får gärna ha kompisar som sover över, förståss!

blah blah blah ni kan nå oss här & där...blah blah kolla kyl & frys blah blah...godis ingår på fredag! blah blah blah

Dax o fira detta med att göra en likadan frulle som jag gjorde till mig själv när jag fyllde år, se nedan ^^
image340
19 år frukost - made by CJP Sjögren.

Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHAHHAHA :D Snälla gå ut i skogen och plocka kantareller :)

Postat av: Tjoue

din dumma polska bärplockare, du har ju förhelvete påläggen på fel sida av polarkakan! du skriver bra grabben

2007-08-08 @ 18:33:09
Postat av: Pontus

Felicia: :D haha, följer du med då eller? ;P
Tjoue: Du din nedrans dvärg & hissreparatör! Det är rätt sida av polarkakan, det ser ju en blind get med klamydia! Men tack & puss.

2007-08-08 @ 19:05:50
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback