HAHA - bloggabstinens

Jag gjorde just en blogg - se nedan. Men jag kom o tänkte på nåt sjukt rubbat som jag bara måste dela med mig av.

På radion hem från Uppsala så fick jag reda på att det skulle lämnas en proposition till riksdagen där förslaget var att göra "sex med djur" olagligt. Hitintils har det bara varit olagligt att plåga djur - att ha sex med dom har alltså varit helt okej.

Och då undrar jag vad den här fullblodspsykopaten som har regelbundet sex med sin kängru tänker: "amen du...*tittar på kängrun* vi är bara vänner från o med nu då?"  *kängru nickar* hahaha :D

Om man nu är en sån "människa" som av outgrundlig anledning diggar sin giraff lite för mycket... - tror man i regeringen att en ynka lag kan få dessa "nyfikna" individer att låta sin kängru, anka, kossa eller vad det nu är vara ifred? ^^

Nej - jag har inget förslag på hur man kan stoppa dom hära typerna av människor, men det stör mig att jag avlönar vissa som "representerar" folket. (kort & gott - hade jag fått betalt skulle jag komma på nåt bättre förslag) ;)

Eder P

Kommentarer
Postat av: cecilia

Ge ett bättre förslag då, jag menar, ifall det är lag på att man inte får ha sex med djur kan man iallafall straffa de man kommer på.
Fast ifall man blir påkommen kan man ju alltid säga att man inte förstog att djuret inte ville... Och då går man ju fri.

Postat av: cecilia

Slutsats: Det behövs nog ingen lag trots allt.

2007-08-26 @ 18:41:21
URL: http://tigerharen.blogg.se
Postat av: Johnney

Kan ni tänka er snubben som la fram förslaget att göra det lagligt i riksdagen för massa år sedan?
*RIKSDAGSMÖTE 15/6 - 1944
Ordförande: - Ja finns det några nya förslag till motioner?
Folkpartisten: - Hrm..jaau..asså..va sääs som a´ göra det laugligt att hau lite keuwl med djur´na på bondgår´n ni vet.
- Tystnad
Sossen: - Asså jag e för.
Moderaten: - Jag med fan
Resten: - JAAA! ÄNTLIGEN HALLELULJA!
Ordförande: - Majoriteten har beslutat att motionen verkställs.
*saxat från riksdagens rapport om avkriminaliseringen av tidelag.

2007-08-26 @ 23:57:19
Postat av: Pontus

Cecilia: Well, ge mig betalt så styr jag upp nåt shyst.
Johnney: haha ^^

2007-08-27 @ 11:13:19
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: cecilia

Min plånbok är full av damm. Ett exempel kan du välle ändå bjuda på?

2007-08-27 @ 19:44:42
URL: http://tigerharen.blogg.se
Postat av: Calle

Pang Prego!

2007-08-29 @ 22:16:30
Postat av: Evangelinelillylost

Great idea make it site. Thank you.

2008-04-15 @ 15:20:47
URL: http://evangelinelillylost.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback