Det är hårt o vara ung

Imorn blir en riktig arbetardag. 8:15-18:00, arbeta på där på ekonomikontoret, o sen 19:00-23:00 inventera på ICA. För att sen gå upp 8:30, arbeta 9:30-16:00 på ICA. Stackars huvud & kropp, den förtjänar en mindre urspårning på lördag kväll.

Från det här ekonomijobbet så finns det inte så mycket kul o berätta. Vi är väl runt typ 30 pers och alla är damer utom 1. haha. 

(Jaja, appro på ingenting så har jag listat ut att man behöver vara en mindre bodybuilder för att öppna och stänga toalettdörren.)

Jag fixade med en räkning och såg att ett "Alliansmöte" bekostat sig med 52 koppar kaffe/te + smörgås. Samt att "Livräddning" köpt en kartong skorpor. Jag ser det framför mig; "alright, Pelle, kan du vara vänlig att köra ner en skorpa i halsen på Anette så får Jakob dunka till henne rejält i ryggen så att inte Anette kvävs"

"GLmmhhhmmfff...."
*KA-BOOM*
"öhm...det funkar inte det här... ska inte skorpan flyga ut?"
"ojojoj, ta pulsen!!!!"
"okay...den... den känns inte..."
"...va...har hon?...har hon?"
"Yes, hon har betalat medlemsavgiften, det är luuugnt. Hm, tror du att det är öppet köp på skorpor?"

HAHAHA!


Åsa har tagit körkort, oboy oboy!

Var på grillfesten på Ragnar idag, och vet ni vad!? Rektorn hade fotot på Mig, hon och Vän-lund på sin hylla!!
jävla skräll alltså.


Puss & godnatt. Syns på ICA på lördag! ;)

Kommentarer
Postat av: Therése

synd på tk på lördag skulle jag vilja säga :) mindre urspårning vare ja..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback