åh...tårarna bara kommer...

Det är ett sånt där läge där jag petar mig själv i ögat med skeden jag just käkat yougurt med. Jag läste något som gjorde mig så rörd, att detta ögonblick krävde tårar. Tillåt mig citera en bit från en kvinnas blogg:

Väl nere på stan så ringde jag vickan och vi begav oss till waynes och käkade lite pasta/kyckling salad. När vi kom upp för trappen där vi skulle sitta så såg vi våran blogg gud hahaha;) de va självaste pontmeister!:O jaja glada vart vi i alla fall:D haha.
Källa,
här

(själva grejjen är att dessa kvinnor för mig varit okända. - men fan inte länge till...)
Jag bryr mig knappt om att det står 'våran' ist för 'vår', att 'blogg gud' står särskrivet eller att mitt kära kodnamn stavas med liten bokstav. Det är ju fans som petar ner ett påstående där betoningen ligger på målet och inte färden. Man, I'm so deep.

jaja, vad som är otroliga nyheter denna afton är att Sverige pulvriserade USA med 1-0 Kim "Sjögren" Källström drog en rykare i krysset. Kunde knappt gjort det bättre själv asså ;)

Slyndanmark förlorade mot Irland med FYRA-NOLL. Förödmjukelse. Som jag alltid brukar säga: "Man ska alltid sparka på den som ligger ner så länge som den har Danskt medborgarskap"

Och Cry-stianos Portugal fick bara 1-1 mot Armenien... HAAAHAHAHAHA!!!
image381
"Coach, snälla, hjälp mig  av planen, jag ser inte klart för alla tårar...buhuuu... ja, tag mig i armen.  åh, var är min brun-utan-sol? Jag tror jag stukade en nagel också..."

Jao. Såg föresten Wedding Crashers hos Alexandra igår, vilken jävla kanonrulle. Hur kul som helst! Det var länge sen jag såg en film jag skrattade så mycket till. Den får 5 P, helt klart.

Jäjä, ska kila nu. Puss.

Kommentarer
Postat av: Tamara

D va faktiskt synd om honom då :( du skulle säkert oxå börja gråta lite Ponta!

2007-08-23 @ 01:31:27
Postat av: cecilia

Om man ska gå på felstavningarna låter det som en hockeyälskare ;D

Postat av: Pontus

Tamara: Tycker du synd om sniglar i Asien också?
Cecilia: Hey hey hey, don't push it sugar.

2007-08-23 @ 11:22:23
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: cecilia

åh...tårarna bara kommer...

2007-08-23 @ 13:44:50
URL: http://tigerharen.blogg.se
Postat av: Tamara

Hahahah aa d gör ja säkert

2007-08-23 @ 13:55:15
Postat av: madde

hahaha;)

2007-08-23 @ 14:56:11
URL: http://Maddelojnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback