Worst night ever...

Hallå där.

Jag tänkte få dig att inse hur bra du är genom att berätta hur dålig jag är, hajjaru?

Well, ibland kanske man borde lyssna på vad morshan säger... Att spela match igår var kanske inte sådär jättesmart med förkylning und so weiter...

Iof gjorde jag världens kanonglidtackling men eftersom det är konstgräs så kostade den mig en skinremsa på knäet 4cmx4 som, för den som är intresserad, svider som fan när man duschar eller bara kommer åt något. Det i sin tur gjorde att jag bara kunde sova på rygg i natt.

och vem kan sova på rygg? det går ju inte. Helt stört omöjligt. Såhär bör man sova enligt mig (:
image84

Schelv så fick jag ligga på rygg dårå, überförkyld, med täcket överallt utom på mitt stackars knä.

03:24 vaknar av att tänderna slår mot varandra så där ligger jag o kallsvettas som en annan taliban.
03:53 går upp o tar ett glas vatten, har ont i halsen som om jag svalt en spik, plus att jag fryser om mitt ben som jag inte kan lägga täcket på, haha.
04:13 vaknar efter världens sjukaste dröm, jag gick omkring på ragnhild o folk slog mig, o i början gjorde jag inget o sen gick jag bärserkargång o slogs som världens madman :P
05:55 det är ljust ute o jag ligger o skakar i sängen, har typ 5000 i puls och värsta rycket, trodde jag skulle få nåt hjärtstillestånd eller nåt.
08:10 går upp, trött, febrig och ba blä.

Värsta natten i mitt liv. Men men, sitter här förkyld o nedrig som en Polsk gruvarbetare och ska snart ta ett kanonbad. :)

Farshan har köpt en espressomaskin, så planen idag är att sitta vid datorn o dricka kaffe hela dagen.

Föresten hade han läst bloggen o läst kommentarer, o han var mycket fundersam o frågade om jag verkligen raggat på medelålderskvinnor... hahaha. Kan ju tala om för alla att jag faktiskt inte har det, det är mer min vän jonas uppgift då han dansat med en 48 åring. haha.

Puss påre.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Hehe, tänkte bara meddela att jag håller med dig fullständigt angående den ideala sovställningen.

2007-04-29 @ 12:33:23
Postat av: Pontus

Skönt att du hajjat hur det ska va ;) Ordning på Lindbergan... haha

Postat av: Wennlund

Ni sover ju som ett par jävla judar (internt skämt, vi är inte emot judar och ber om uräskt om nån tog illa vid sig), på rygg ska man sova!

2007-04-29 @ 13:17:18
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Pontus

aha! Det förklarar ju en hel del...

2007-04-29 @ 14:19:43
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Elias

är det där dregel å bilden? stillrent och realistiskt...
men d e så ja sover, d.v.s. om erika inte e hemma
'
Guccey

2007-04-29 @ 17:10:29
Postat av: madde

jag sover också som du hahaha;):)

2007-04-29 @ 19:12:38
URL: http://maddelojnan.blogg.se
Postat av: Pontus

Elias: Givetvis är det dreggel, det är ju dig jag ritat där, mörka armar o solbränt huvud, det ser du väl? ;)
Madde: Ordning på dig.

2007-04-29 @ 19:24:10
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback