Tihi...

Tjenixen, sitter här o bloggar, så svaret är JA, jag har utmärkt observationsförmåga. Tänkte posta en konversation jag hade med min söta granna nåra hus iväg, Sofia i ettan på igelsta som har fördomar om Ragnhild, no?

Vi prata frånvaro, o jag nämnde att jag hade hoppat över vårat stuidebesök på Bonniers idag.

Sofia - säger:

varför gjorde du det? blir det inte värsta grejen om man gör så på ragnhild? :P

Sofia - säger:

*-)

Pontus, säger:

AMAGAD! Jo först måste man gå till mentorn och förklara varför ett frånvarotillfälle uppstod, därfefter måste man skriva en rapport till rektorn, och är man inte 18 så ringer rekorn hem till en.

Sofia - säger:

Va?????

Pontus, säger:

he, på ragnhild spelar inte frånvaro någon roll, det är bara proven som räknas...

Pontus, säger:

och du trodde att jag var seriös :D

Inte undra på att blonda tjejer får dåligt rykte ;D

Sofia - säger:

haha Tackar! Tackar!

Sofia - säger: :P

Pontus, säger:

(F) :D

Sofia - säger:

nee men äre sant? måste man förklara sig för rektorn??

Pontus, säger:

HAHA, Sofia - välkommen till min blogg, det här måste citeras.

Sofia - säger:

Ne men lägg av!

Pontus, säger:

Jo, månen står i precis rätt position för detta! Se det som guda vilja eller nåt schtekigt om du är rädd... ^^

Sofia - säger:

haha, vad får du allt ifrån!

Pontus, säger:
;D

Pontus, säger:

så vad gör du?

Sofia - säger:

ja gör inte så mycket, ska ta och sova snart tror jag. vad gör du själv?

Pontus, säger:

håller på o postar upp den här konversationen på bloggen


Sofia - säger:
Äruu galeeeen, folk kan ju se!

Pontus, säger:

jo, det är ju liksom meningen...

HAHA

Kommentarer
Postat av: Micce

Haha, nog för att jag trodde igelstaelever hade sina fördomar om Ragnhild. Men det där är ju extremt! Rena aprilskämtet:P

2007-04-03 @ 22:45:13
Postat av: Wennlund

Människor alltså haha, människor...

Postat av: Lindberg

IG-elsta alltså...vad ska man säga...

2007-04-04 @ 16:31:14
Postat av: Sandra

Hahaha! (Men ni på Ragnhild har väl fördomar mot Igelsta?) :D

2007-04-06 @ 08:43:08
URL: http://sandrazakariasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback