Schiva

Mors! Sitter här, lycklig med ett påskägg vid sidan av mig och ett glas oboy. helt bra liksom.

Igår åkte jag David o Tove upp till en skiva som en klass på tälje styrt upp. David och jag började pimpla vin hemma hos mig, hooka upp med Tove på stan o sen gled vi upp till Estocolmo. var där runt 11 I think. Där var det gott om massa bra folk. Men jag tycker det är jävligt unfair när jag hälsar på massa nya människor,o ba' typ "Niklas" "ao, tjena, Pontus"
"jo, jag vet, jag har läst din blogg"

Det har en tendens att bli en ganska monton konversation, "så vilket plugg går du på då?" "västergård, o du går Ragnhild, fint."
...happ.

"går du någon sport då?"
"mm, hockey, o du spelar fotboll, har blå skosnören på dina fotbollsskor, käkar kräm på torsdagar och din mormor heter Elsa."

^^
 
På bussen hem sjöngs det SSK-visor, jag blev snurrig o vill dra en gammal hederlig: SURYOYO MILAB, o rykte tag i Alex ataseven min gamla mittfältare men han var inte i rätt skick för att uppbåda.. vad ska vi säga, förhöjd sinnesstämning. Men han är en mycket bra liten varelse, shihi ^^

Och åsa haha, vilken söt liten filur: "asså min blogg den heter read, inte red dårå, o sen me, och sen älskare fast på engelska, lover, fast minus r:et på slutet, så det blir love, hajjaru?"

Ett mycket bra sätt att starta påskolvet på. Ska ta o käka upp påskägget jag fått nu, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha o din lilla fjäskare som ba: ååsaa. *jag kolla bak på dig* - åå vilka gröna ögon du har! haha det kommer jag aldrig o glömma! :D

Postat av: madness

knäppo, hoppas det gick bra att GÅ hela vägen hem från stan :) när jag snällt fixat så busschaffisen stanna vid bron men hey, man lär sig av sina misstag :D

2007-04-06 @ 22:58:51
Postat av: Pontus

Åsa: ^^ Jag vet, o jag tänkte säga värsta bra saken, men jag kom av mig.
Madde: Du, det kallas att motionera bort sitt överskott av konsumerad öl.

2007-04-07 @ 00:35:53
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback