Såklart

Hey hoes. Gårdagen var najs, vi började med en förfest hos Jesper klockan 3, sen kilade vi till Sofie vid halv 8 och halv 10 så var vi inne på hamnmagasinet.

Hos Sofie: Fullt ös medvetslös, spana in Jesper i bakgrunden ba.


haha vilken grönsakspolis till väktare och hippieorganisation till biljettförsäljare. De sålde uppenbarligen fler biljetter än vad som kunde rymmas så "vakterna" försökte att sila bort så många som möjligt.

Så grobianen till vakt som jag prata med hade ett litet förhör om vad jag druckit tidigare under kvällen samt om jag var lättpåverkad. Som tur är är jag jäääävligt bra på o ljuga på fyllan, det är rentutav en hobby när man är full, exakt som Erika... haha.

"Så vad har du druckit innan då?"
"En cider till maten." (6 alkoläsk, 2 Roggan special & en cider :D)
"jasså... alkoholprocent?"
"3 tror jag"
"jahapp...." *stirrar in i mina ögon, jag stirrar tillbaka med ett tunt leende*
"Är du lättpåverkad?"
"(Ja otroligt) he neheee du"
"dåså, välkommen in"

Vad var det där för judeförhör liksom? bah.

Nej, annars vare najs, allt flöt på o så. :)

Idag vaknade jag förkyld som en kines på grönland och mor säger åt mig att jag absolut inte kan spela match idag:
"Du har ju alldeles blöta ögon, och det kommer att bli värre o blah blah blah"

Men! Ringarna runt Saturnus låg i precis rätt position och bönfallde mig o lira, så jag kände att det var mitt kall.

...Plus att det är såååå jävla kul o spela fotboll och det var ju faktiskt seriepremiär och derby på samma gång!
Well... matchen dårå, schelv gick min puls upp i 160 såfort jag joggade så jag lirade bara en halv halvlek för att jag höll på o dö där ute, kände mig som en riktig fullblods Polack; förvirrad, trög, snuvig, svettig, fattig och hungrig.

Men men, vi låg under med 3-1 i halvtid och sen fick vi damp o jag med mitt moraliska stöd från bänken guidade Bronxeng till seger med 5-4! O YEAH :D

Så sjukt bra, ska ta o fira det med o spränga kommunistkubaner i command & conquer, herrå. Puss.

Kommentarer
Postat av: David

haaha, aaamen de e najs, lagom dryga krogvakter igår^^

Postat av: Wennlund

Hahahah och du klagar på mina poser?!

2007-04-29 @ 01:40:10
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Pontus

David: O yeah :)
Wennlund: Öh? aa. du har väl ett eget arkiv hemma med samma bild, du står o håller en mobil framför dig vid spegeln... har du sett Zoolander? :P

2007-04-29 @ 09:59:07
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Abdulmagnhild

I really enjoyed it. You have done a great job.

2009-03-24 @ 10:59:51
URL: http://abdulmagnhild.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback