Min version av Gårdagen ^^

Well well well... Det blev inget inlägg när jag kom hem igårkväll, jag måste säga att det var min käre far som hindrade mig:
(Emelie hade snott mina nycklar, så jag ringde på ringklockan 4 på natten, men det frukansvärda vredesutbrottet som borde kommit, kom inte. Min pappa är snäll ^^ klaad heeest.)

"Men hörru gubben, vad gör du nu, slår på datorn?"
"jaaapp, måste uppdatera, det är min tradition o det är obligatoriskt"
"men du har väl skola imorn?"
"korrekt."
"vet du... jag tror att det är jätte jätte bra om du går o lägger dig istället"
"...okay"

Nej, eftersom Svansen (Davids) drog sig ur, så yrkade jag o Gremi på truppförstärkning, som blev Roggan & Rickard. Lite Ragnhildpower, pra pra.

Sen satt vi här hos mig o hade det najs o sen tog vi tåget upp o kom in på Berzelitjofräset runt 11. Värsta draget, jag hade iallafall klockkul (urkul, HAHA) men som vanligt så ska Tjackie "bankomat" Varli tramsa till nåt o visade upp sina höjdhopps-skills o hoppade in i DJ båset så att musiken abröts. BRA, Jackie, BRA.
Det var mycket kuligt folk där, det kändes som om halva södertälje var samlat där. Det var så att man fick träningsverk i hej-krama-muskeln.

Schelv så var det värsta jag gjorde att diskutera vad jag tyckte om en snubbes slipps, i lite för hög ton perhaps...




Nej, summa sumarum gårdagen: Mycket bra!

Tight Cherry skickade en bild från igår på tåget:image77
Schtekarna eller? haha så jävla ful :D (Poskar till vänster, CJ Schögren till höger, jag dåråh) haha...

JAJA. Vaknade idag dårå, eller morshan hade turen att komma hem o hämta en grejj o då samtidigt väcka mig, påminna mig om att jag börjar skolan om 10 minuter, o sen raca hon mig till plugget.

så jävla kul, vi var typ halva klassen i skolan idag, o av dom så var hälften helt retarded (inkusive mig) o där satt vi medan Mangan drog igenom historieseminariet... haha

Men jag o Miriam "Sylten" Remmo käkade pizza till lunch och det väckte tigern i mig. Jag blev råpigg o det var tur, för jag jobbade mellan 3-6 idag.  Jävligt schöna kunder idag asså, bara en som var retarded och en annan var ett ärkesvin (united supporter)
Den som var retarded var en (ursäkta språket) kärringjävel i 35 årsåldern som rusar fram till mig:
"ÅHH GUD, JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ ATT MAN SKA BEHÖVA BETALA FÖR ATT HANDLA, KAN DU VÄXLA LITE PENGAR ÅT MIG!?"
"öh... aha? jaha, vad ska du ha för växel?"
"EN TIA SÅ ATT JAG KAN FÅ UT EN VAGN... VAD ANNARS?" ger mig en blick som om jag vore värsta pantad
"Aa visst,  men du får ju tillbaka pengarna sen.."
"Vadå? Dom sitter ju fast i vagnen! *tung suck...*"
"ja, men när du handlat klart så är det ju bara att stoppa tillbaka vagnen o sätta dit nyckeln från vagnen framför så för du ju ut pengarna sen..."
"Ursäkta?"
"Ja, det är likadant här som överallt annars när du stoppar pengarna i vagnen, på typ coop eller willys eller var du vill"
"Hur ska jag kunna veta det? Jag lämnar alltid vagnen vid bilen, åhh jag måste blivit av med flera tusen på det här"
"trist" (YES!)

Asså, hur dum får man vara? Hon måste vara halvDansk o taskigt vaggad när hon var liten.

Nej hörni, Du där vackra bloggläsare, lämna en comment vetja, tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Du var bara tvungen att skriva det Pontus "Raggmunken" Sjögren...

2007-04-20 @ 20:10:26
Postat av: Pontus

Jadu Sylten, om du bara visste hur jag sitter här med ett syltleende... Vafan fick du raggmunken ifrån? Det är väl knappast så att jag raggar på munkar.. hö. raggnunna isf. höhö.

Postat av: Felicia

Haha, ska lämmna en kommentar som jag lovade igår :D Älskar din blogg, särskilt dina ICA-upplevelser :)Och hon var fan inte smart

2007-04-20 @ 20:31:11
URL: http://feelicia88.blogg.se
Postat av: Pontus

hehe, ordning på Felicia. ;)

2007-04-20 @ 20:53:36
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Micce

Hehe, undrade just när ett inlägg om gårdagen skulle komma. Skulle kunna fått vara lite mer detaljer för såna som jag som inte var där:P Men det är klart du kanske inte minns så mkt av va som hände mellan 23-03;)

2007-04-20 @ 21:11:56
Postat av: Pontus

För jag är besviken på dig Micce, du borde kommit! Argh. Men fredag... ojojoj, då kör vi

2007-04-20 @ 22:27:23
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Micce

Då blir det röj! Chrolle under bordet! JA JA! Slockna totalt! JA JA! Chrolle under bordet! JA JA! ;)

2007-04-20 @ 22:49:56
Postat av: Gina

Hahahahhahahahaha, aalltså du är ju otroligt sköön Pontus! Dina historier asså..men inget klår benny!!!!!!!!!!! Jag är benny..hahaha Aja seeyyyaa, din blogg e fan rolig iallafall...bättre än andra som sitter o bölar hela tiden..:)

2007-04-20 @ 23:05:04
Postat av: Sandra

Hallå där!
Trött på jobbet idag efter gårdagen? :)

2007-04-21 @ 00:17:12
URL: http://sandrazakariasson.blogg.se
Postat av: Pontus

Micce: HAHA! Fy farao, jag ska dra er under bordet allesammans så långt att ni tror att ni går på Igelsta... hähähä
Gina: Hey honey, (Benny) haha, nä jag är inte för deppbloggar dem gör en ju inte glad liksom, och jag vet inte hur andra tänker, men schelv så skrattar jag hellre än gråter ^^
Sandra: O yeah, men kunderna var snälla idag ^^ Varför gick du inte till min kassa!? TRAITOR.

2007-04-21 @ 00:44:29
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Roggan

Jävligt skön kväll måste jag säga ;)

Skulle ha tagit ditt erbjudande om ett helrör men med tanke på hur jag mådde dagen efter så var det nog lika bra att jag tackade nej...

2007-04-21 @ 16:50:28
Postat av: Carro

Haha, idiot människa....

2007-04-21 @ 17:40:41
URL: http://www.skrikcarro.blogg.se
Postat av: Wennlund

haha du borde länka till bakomatvideon för alla som inte känner till musikterroristen ; )... haha men fan synd att jag itne hängde med, lät som en rätt skön kväll CJ ; )...Och hur fan kunde du låta den där kärringen leva, nu kanske hon förökar sig och allt möjligt juh... va fan pontus, vi måste börja röjja upp bland packet snart ; )!

2007-04-21 @ 17:45:59
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Wennlund

haha du borde länka till bakomatvideon för alla som inte känner till musikterroristen ; )... haha men fan synd att jag itne hängde med, lät som en rätt skön kväll CJ ; )...Och hur fan kunde du låta den där kärringen leva, nu kanske hon förökar sig och allt möjligt juh... va fan pontus, vi måste börja röjja upp bland packet snart ; )!

2007-04-21 @ 17:49:52
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Pontus

Roggan: AA, verkligen... haha, nästa gång, FREDAG. Champagne, spikad.
Carro: jao, jag tyckte det ^^
Wennlund: mr schitzo, O yeah... haha aa det vore nåt ^^ haha vem fan vill föröka sig med en sån surkärring? en Dansk kanske, då får dom på I Danmark.

2007-04-21 @ 19:53:07
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Akselemine

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2009-03-13 @ 11:19:31
URL: http://www.enequist.dk/akselemine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback