Lågt, uft, så lågt.

Ligger o drömmer vackra drömmar, har sovmorgon till 10:30 mmmm....

HALV ÅTTA ringer min mobil.

"hö, öhhh, tjaaa det är Jonas, du va göry?"
"Sover..."
"aha, tänkte fråga om skjuts till skolan, men det går asså inte?"
"...exakt."
"så kommer du till matchen ikväll"
"...kanske"
"hö, öh, ok. amen herrå"
"bye"

sur o irreterade slänger jag mobilen åt sidan, men kommer snabbt igen o somnar om...

RING RING. 8:54

"Heeeeeeej, det är Emelie"
"amen tja"
"så vad gör du?"
"Sover."
"aha, jo, jag tänkte att vi kunde åka till skolan tillsammans"
"nej."
"vadåra?"
"för jag sover"
"ajuste du börjar ju senare än mig"
"...korrekt."
"Du har inte lust o skjutsa mig till skolan då?"
"NEJ."
"nahe...vadåra?"
"asså jag lägger på luren om 3 sekunder."
"meh vadå...."
"1."
"jaha, okej"
"2...3... click"

somnar faktiskt om en gång till, kommer ihåg min dröm exakt :)

RING RING 9:02

"Heeeej, det är Emelie"
"men vad vill du mig?"
"Jo, jag tänkte, jag ska ju ändå inte gå på psykologin, så då börjar vi samtidigt, ska vi äta frukost tillsammans?"
"Nej."
"nehe, varför dårå?"
"För jag tänker sova"
"jaha? amen kom igen vi käkar frukost hemma hos mig o sen åker vi till skolan?"
"...med all respekt, vad i ordet n-e-j är det du inte förstår?"
"omeh, aja, så du vill alltså inte skjutsa mig till skolan?"
"Precis..."
"Men varför?"
"asså, du kan ju välja mellan ' därför' och 'jag vill inte' ta det alternativ som känns bäst, godnatt"
"jaha, hej då då"
"hej."

AAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

LÅT MIG VARA...buhuhuhu...
 
Dessutom om man ringer på obekväm arbetstid så borde man öppna samtalet med : "vill du tjäna 80 spänn eller mer?"

Nu la jag ner det här med o försöka sova o gick upp istället. Börjar skolan om runt en timme så jag tänkte göra värsta KA-brak frullen med gröt o all inclusive ^^ Puss på er.

Kommentarer
Postat av: David

aaaw! nån som håller påatt bryta ihop?=7 stackarn... men jag gillar de:D

Postat av: Jessica

HAHA surt :D

2007-04-24 @ 10:43:22
URL: http://enjes.blogg.se
Postat av: Lotta

Jag har väldigt långt till skolan, jag tror att jag och johan måste börja ha sjuss till skolan. Jag måste annars skaffa en reflexväst till johan för han springer rätt lätt ut på gatorna, ja du vet hur små barn är.

2007-04-24 @ 10:44:37
Postat av: Pontus

David: Det var fan synd om mig, jag som var uppe till klockan 1 för o klara det där jäkla uppdraget, and you know what? Jag sprängde dom där kommunistkubanerna i luften! Hurra!
Jessica: Ja, speciellt när man har sovmorgon.. argh.
Lotta: Haha, se till att ta körkort du då, du har ju just fyllt 18 din korv! Köp en rosa reflexväst ^^ den skulle passa johan.

2007-04-24 @ 11:20:12
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Tobias

Klart som fan jag är schön, varför frågar du ens?
Och nej, min lista är inte längre än så. Och några miljoner skulle kunna hjälpa så många med så mycket att det känns sjukt värt att göra det.

2007-04-24 @ 18:06:01
URL: http://tobeone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback