jag sommtrode att det skulle var vrsta

pangkvällen, vwellwell well, det ar okej osdåärva, men vafan, koigen, det här var typ som stanleys deluxe - inte oketj, jag ville ha mera crazy saker. det bästa var att lindbeg försvann, varådå? hahhahaha

och ragnhild ppl, ni var great, luv you. puss.
men seriöst, kvinnor.. shit dom äör så komplicerade tänk så lättare livet hade varit om man var bög assp nabblir ju förbannad.

bah. sen bjöd jons mig på kebab YUMMIEE, o sen gick vi hela vägen hem, snakca om motion, måste gåt åt minn 30000 kalorier... matcj imorn dårå, som tur är, är vi 11 MÄN på plan, lätt o konversera lätt o komma överens inga intreger eller "skilda värdlar" elelr rederiet, åt sjogen mer der.

jag sger det det är bronxeng vs ö-bois, ösetertälje, med bassel dakhlalla och tobias vad du nu heter i efternamn, men båda dom nissarna har "förhiner" bah, med andra ord så ågar dom inte möta mig o elias... hihi.

är då sjukt förkuld så jag ska sova nu. så jag kan spela match imorn.
denna kväll var OK, men jag stör mig på att mobiräkningen blir så hög, sen fattar jag inte vad det är för fel på er folk där ute? skriver jag i sms att jag älskar dig så är jag för helvete inte kär i dig, det är typ som godnatt, så sluta svara så konstigt, släng dig i en brunn o stoppa händerna i en hushållsmixer. hek  då

Kommentarer
Postat av: Wennlund

Amen ditt jävla pack, det är klart som fan att jag inte super ner mig som en jävla A-lagare som dig, jag ser inte det charmiga i att spy offentligt och ragga på medelålders kvinnor, skönt att du ser det iaf ; ). Sopa.

Postat av: cecilia

Medelålders kvinnor?
Tillåt mig att; HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA

2007-04-28 @ 16:34:21
URL: http://tigerharen.blogg.se
Postat av: Pontus

Wennlund: Smaken är som baken ;) haha, är du fortfarande bitter för att jag strulade med din mamma? Puss påre.
Cecillia: ...

2007-04-28 @ 18:18:54
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Wennlund

Haha ja det är sant ; ), men imorrn är det Scanias skiva haha, lär bli rätt hårt med sprit då haha ; ) så jag kanske kan skriva ett bättre inlägg åt dig då, om jag kommer hem över huvud taget vill säga... Jadu strula och strula, du menar när du attakerade henne på stan och försökte kyssa henne? Hon har bett mig be dig att sluta ringa mitt i natten och flåsa också ; )... Du, vem är den där cecilia och vad är hennes problem? Borde hon skaffa en vän eller är det nån sköning? Hare boi

2007-04-29 @ 01:31:02
URL: http://wennlunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback