Inte särskilt förvånande...

MORS!

Skötte mig så sjukt bra (bildligt och bokstavligt talat ;) igår asså, jag käkade massor med frukt drack lime-vatten, slet kommunister i stycken på command and conquer o bara tog det lugnt o la mig halv 10.  Som pricken på i:et så spöade Arsenal Fulham med 3-1, schtörtschönt.

En kombination av ovanstående har gjort mig helt galet fit for fight idag asså. vaknade pigg som en snuvig lärka! ^^

Tyvärr är det så att ärkesvinen: Manchester united, förmodligen kommer vinna Premier league, inte för att Chelsea är bra heller, det är typ som pest eller kolera, mögligt smör eller sur mjölk. MEN, man måste ju välja, och jag tror jag unnar incest-packet till united seger, främst för att de uppenbarligen har ganska många andra problem...


Jag har svårt o känna sympati, men det är ju fan synd om dom.
image85

Förutom att deras manager är gammal och förhoppningsvis dör snart, finns det något som i huvud taget är okej med det där laget?

No can tell. Puss / P

Kommentarer
Postat av: Micce

Försvarskommentar är överflödig, tabellen säger allt;)

2007-04-30 @ 11:24:51
Postat av: David

...fotboll...

Postat av: Pontus

haha, "mer bögar till premier league" eller? :D

2007-04-30 @ 11:40:28
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: maliiin

förutom att de äger Arsenal, men visst..
Go reds!
hah!
ta det lugnt ikväll pontmeister... hehe
// Malin

2007-04-30 @ 17:42:07
Postat av: Pontus

Mal: ha ha ha, Arsenal spöade united gånger 2 i år... ;D hoppas du fick en bra kväll ^^

2007-05-01 @ 10:33:29
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback