Ha, Elias vavarejasa?

Gled hem till Elias o Erika igår med min skugga och svans: Davids. Där träffa vi Avand som var nere från Umeå o så, det var trevligt. Men så nämner jag för sällskapet att imorn kommer det en decimeter snö, min farsha brukar kolla vädersidor o sådär. Elias ställer sig lite tveksam till det hela.

"höh, tror du jag gå på det eller? Så bara för din farsha säger någonting så är det så eller?"
"haha, du får väl tro vad du vill, men om några experter säger att det så kommer snö i juli så skulle jag ta med paraplyt när jag går ut." 
"jeje, vi får väl se om det blir snö dårå, knappast liksom"
"Aja, det är inte så att jag egentligen bryr mig jag bara la fram lite fakta..."
"jeje vi ska se...(fnitter)"

Och well well well people? vad har vi här? Snö

Det roliga med mr Elias är att han gärna har en tendens att inte lyssna på informationssamhället. Frågan är, lyssar han inte på skyltar heller? :D Schelv ska jag raca efter honom när han införskaffat körkort o undersöka saken, jag kan redan nu tänka mig scenariot:

"Va, vadå kraftig sväng höger? Ingen simpel jävla skyltjävel ska säga åt mig vad jag ska göra, jag viker inte ner mig. För att tydligt visa att ingen skylt har makt över mig ska jag göra det motsatta, svänga vänster"

*PANG*

"Ha, viker mig...ugh..inte...för uh....NÅT eller NÅN...jag vann..."

eller? ^^ tihi.

Nu är jag fett laddad för o laga lite gröt och sen power-dra-varor på ICA bandet, hey hoes here I come!

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha! Det bästa jag har läst på länge!
Jag skrattade som fan!

2007-04-18 @ 20:51:05
Postat av: Pontus

Schörtschönt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback