"Did you acually know those girls?!"

Morning morning, vaknade sådär före väckarklockan ringde, O yeah.

He, hade träning igår dårå, o då träffade jag nåra av spanjorerna som var ute i fredags haha, fy farao vad kul. Dom är ju inte jätte hajja på engelska heller, så jag tycker min spansk/engelska blandad med många gester är helt klart über. jag är värsta språkröret:

"no, pero tú shall run to the corner la iquierda de gol y then volver con de bol, comprende?
"...creo.."

hähä, sen passade jag på o fråga lite om i fredags. ^^
"So did you enjoy the swedish partylife, i saw you last friday?"
"Ah, right, i remember i saw you there but it's like the only i remember, and you have so many nice girls in sweden"
"Yo se... by the way, did you ask a girl for her number and then called her and said something close to 'hola guapa chica'?"(de hade ringt Therése haha)
"Ya, you know wer're spanish we called a lot of girls"
"Haha, any luck so far?
"No, pero next time...but i saw you talk to a group of em, did you acually know those girls?!"
"Haha, yeah, why? did you like them?"
"Yeah, but i don't understand them, one of them, a blonde girl, just came to me and called me 'hijo de puta' for nothing, why?" (Alexandra....) HAHA
"Perhaps she thought you were someone else..."
"Sí, perhaps..."
(Puh.)

Aja dom var ena schöningar dom där asså, var lite sugen på o dra med dom på torsdag... men eftersom vi vid det här laget är fullt medvetna om hur ond Therése & co är, så är det nog ingen idé, (hon la på luren så fort dom ringde.) Därför tänkte jag säga att hon fått ett nytt nummer, o ge dom Davids hemnummer hahahah eller Fröken Ur det vore kul..hähä.

Skolan kallar och jag känner att min kunskapstörst bultar. Solong honey

Kommentarer
Postat av: David

hahah, fan träffade aldrig jag dem dära för? haha, nämen du kan få cillas mobilnr av mig;)

Postat av: Therése

hahahahahahahahahah fyfan :D spanjorerna alltså.

2007-04-17 @ 15:27:29
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: alexandra

ahahha men hallå taskmört, de va du som sa att ja skulle säga de, ja visste ju inte va de betydde. haha :P

2007-04-17 @ 15:38:49
URL: http://alexsandras.blogg.se
Postat av: Pontus

David: Haha, seriöst, ge mig det. ;D
Therése: jao, dom är kuliga ^^
Alexandra: no comments.... haha ;)

2007-04-17 @ 16:17:40
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Elias

hehe berätta om d där me erika o ella.. hehe idioter, schöna idioter sorry.

2007-04-18 @ 17:22:51
Postat av: Pontus

He, Schtörtschönt! ;)

2007-04-18 @ 19:03:28
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Abelemmy

Great site

2009-03-06 @ 11:12:13
URL: http://abelemmy.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback