Dagen efter ^^

Tja. Vaknade idag runt 9, gick o hällde i mig nåra vagnlaster vatten, somnade om o vaknade klockan ett pigg som en lärka. Jag blir aldrig bakis, jag måste ha världens bästa alkoholkromosomer! kilade ner till maren med david & johan o käka lite glass. hade premiär med vita sommarjeans, o yeah.  sen gick vi till konsum o köpte lite ingredienser o gjorde hamburgare. mums filibabba.

En Pontus-hamburgare har följande på sig, i kronologisk ordning:
Brödhalva
Sallad
Felix-salladsdressing
En tomatskiva
Burgare
2-3 Ostskivor
Stark senap
Ketchup
Lök
Brödhalva.

Och absolut ingen saltgurka, för i helvete. vad är det för jävla kronjon som hittat på den idén? Finns det någon med ett uns av stil som käkar saltgurka på sin hamburgare? sí? NEJ, Åt skogen med saltgurka.

Ursäktar lite för föregående inlägg, men jag var lite skrivsugen igår och jag rättade ganska länge innan jag publicerade det. haha.


Kom o tänka på min diskussion jag hade med en snubbe på stanleys igår, han var en sån där rikemanssyrian  som gärna skyltade med sina pengar, så vi pratade lite politik och aktier och snacka lite om Iran o kärnvapen och sånt man tänker på när dricker alkohol.
Då frågade jag:
"Aha, men hörru, om du fick fett mycket pengar, vad skulle du göra då? asså så mycket så att du blir ekonomiskt oberoende?"
"Ahlan, jag skulle köpa jordklotet, hehe"
"he, vet du vad?"
"vad?"
"jag säljer det inte..."

Då fick han skrattdamp o bjöd mig på en Tequila ^^

Jag var ju verkligen på humorhumör igår, som vanligt träffar man ju massa nytt folk o så, träffa nån snubbe som spelat fotboll förut.
"Vänta, vad hette du i efternamn sa du?"
"Sjögren, utan z"
"vadå utan z, det är väl inga z i Sjögren?"
"Exakt...hehe"

Yes, nästa utgång blir på torsdag med Remi o Robert ablablalblablala på deras skiva. Whejj!

Edit:
Jag röjde uppenbarligen runt i folks bloggar i går natt, något som Micke valt att söka en tolk efter...
 ur
www.Wennlunds.blogg.se :
"Jag söker en tolk nånstans där ute som kan berätta för mig vad Pontus förösker säga mig med den här kommentaren som jag fick inatt klockan 3 typ, Det är väll inte svenska? eller kanske samiska eller nått... han var ju uppe vid ishotellet för ett tag sen, han kanske lärde sig det där..."

Rubriken: Pont sh ak sh,ömnas !!!!

Kommentaren: ska ba tala o för dg din lilla nöflöjts spelare att jag säger att jag har rätt o då ksa du lyda det hajjr du va, o sene det skivapp torsa fa i sthlm d u då vet, då ska ir örja so jag gjrt i kvll o så ycker jag du kannta o uppdater har jag just gjort seherru, ditt lilla FETTO kd itnve vara så kul ose missnöjda logggbesökare. bah, tyck oupp dig o komma dig hannar blir du hitler jugend , du och lbir det krige eller hur förodlgen blitzkrigeg!1!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Wennlund

Tack för att du översatte idag när du var lite mer... nykter är ordet ja ; )... Ni som själva vill ha en översättning kan ju glida in på min blogg och kolla på dagens kommentarer... Det stog inte det man trodde haha : P...

Postat av: Anonym

Helt rätt att skicka hotelser till Nisse Pisse Wennlund på fyllan! Han förtjänar det efter den fega nyckelattacken;)

2007-04-01 @ 23:30:13
Postat av: Micce

H-vete, nu glömde jag skriva in namnet igen...

2007-04-01 @ 23:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback