Yoe korv.



tjillevippen, kan ju då tala om att den här scouten driver mig till vansinne.

"Uuursäkta, eftersom du inte använder datorn kan väl jag få den"

"visst, strax..."

"vadå strax, påstår du att ...vad är det (kollar över min axel) Arsenal är viktigare än mitt arbete?"

"ehm...du kan leta upp en ny data."

"ee, näe, jag kommer hämta nån ansvarig om du inte ger mig datorn ögonblickligen"

VAD FAN ÄR DET MED HAN!???? dö dö dö. 



och jag är ju en man av mina principer och viker defenitivt inte ner mig för en naturetta, så jag bad han snällt; "ja, varsegod, hämta på bara".

så han hämtar lilla ulla, och när ulla kommer med scouten som sin svans, så fanns det en dator ledig brevid mig.

HAHA, SUCKER.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Är det Affe the Commie som är i farten?

Postat av: klas

haha..helt rätt pontus..man ska inte vika ner sig mot ettor..speciellt inte om de e som han..dum, ful och äcklig!

2006-09-21 @ 21:28:01
Postat av: BLEH

Vem fan är scouten???

Vidare anser jag att ett råd för "främjande av kamratuppfostran på S:ta Ragnhildgymnasiet" bör skapas snarast för att få litet pli på de där ettorna och tvåorna.

2006-09-21 @ 22:15:30
Postat av: Pontus

Cecilia: jag vet inte vem affie är, låter som en skummis det också.
Klas: Ja, jag tycker man ska avskaffa debatten om dödstraff eller inte, för det börjar ju bli mer o mer självklart att ett nackskott här o där behövs lite då o då ;)
Jonas A.K.A BLEH: Du blir utvald till sekreterare, kassör, kaffe-hämtare & hitman. NU KÖR VI!

2006-09-21 @ 23:11:54
URL: http://pontmeisters.blogg.se
Postat av: Johannes

UACK"!!!! Vik inte ner dig! Dom ska veta att dom lever

2006-09-24 @ 16:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback