Valkampanj!

Godagens!


Om du inte märkt det, så pågår valet för fullt.

Man blir ju jävligt förvirrad av allting, det finns både rött och blått.


Leni björklund (försvarsministern, you know)  var ju på S:ta Ragnar o imponerade inte särskilt, och självklart får man inte såga nån utan att nån super-hippie kommer o säger; "amen kan du bättre själv dåh?!"

...och på idol-jury-manér svarar man ju; "nej, men så är jag inte försvarsminister över Sverige heller.




Men för att bevisa att jag faktiskt kan bättre så har jag startat; S.L.E.M

Slö Livsstil Efterfrågar Makt. Vi vill göra Sverige bättre!!!



S.L.E.M är en combo av både rött o blått, och hur fan går det kanske du undrar?

Jo, S.L.E.M vill ha 0% skatt på inget arbete. Vi tycker om Slö Livsstil, och makt. Rösta på S.L.E.M, det lila partiet.



Vill Du också göra Sverige bättre? Bli, som Jag,  ett S.L.E.M, o lämna en kommentar vetja ;)
 


Jag bryr mig inte, men jag gör det med stil.
108455-2
Jag vill göra Sverige bättre.






Kommentarer
Postat av: Kenny

Blir det då 100% skatt på 100% arbete?

2006-09-08 @ 20:55:27
Postat av: Pontmeister

absolut, en slö livsstil kan man inte göra med arbete, men för den sakens skull kan vi ju inte ha någon slags plattskatt ;)

2006-09-08 @ 21:27:57
Postat av: madness

Du satte slem bilden perfekt! kunde inte gjort det bättre själv

2006-09-08 @ 23:06:50
Postat av: caroline

du kan vara slem. men innan du blir det kan du ju titta in på din kusins blogg, så får du se hur en blogg egentligen ska se ut...

Postat av: Kech

Haha lycka till med det lila partiet!

2006-09-10 @ 22:07:29
URL: http://SpecialK.blogg.se
Postat av: Carro

hehe ok =)

2006-09-12 @ 15:26:18
URL: http://skrikcarro.blogg.se
Postat av: cecilia

Jaha, så det finns ett SLEMparti också? Jag har nämligen ett AVSKUMparti (Används Vänligen Som Kukkul Under Matbordet)

2006-09-12 @ 17:39:22
URL: http://www.tigerharen.blogg.se
Postat av: Teomarit

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2008-11-28 @ 10:28:33
URL: http://teomarit.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback