Tycker Du att DU haft en dålig helg?



Tänk om, ditt bortskämda I-landsbarn, för min helg har har varit klockusel (eller urusel) HAHA.


well, det började med en bedrövlig fredag på tk.

jag sätter inte min fot där igen. end of discussion.




happ, på lördagen jobbade jag i nåra timmar o det enda intressanta var att en snubbe snodde tre tomater.


sen körde jag runt lite (FÖÖÖÖÖÖÖÖR FOOOOOORT, sa mamsen) as trist. 


...de där skyltarna är väl bara rekommenderad hastighet?





jahapp, sen var den lördagen över.  samtidigt har tränaren ringt o bönbett mig att ta ledigt från jobbet så att jag kan vara med på matchen på söndagen.

jag bönbedde således på jobbet o fick faktiskt ledigt. åker till sthlm, match mot hammarby, och grisen sätter mig på bänken.

självklart accepterar jag en petning om den är rättfärdigad.

DET VAR DEN INTE.

MEN DÄR SATT JAG I 90 MINUTER.

SKITA KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


sen blev det bråk efter matchen, något som vi iallfall kan hantera bra. well, vi förlorade matchen med     2-1 på stopptid, och då passade en bratjävel på att säga något man inte borde till bassel.

sen blevre krig.



det roligaste var att hammarby-bratsen inte vågade gå ut ur omklädningsrummet efteråt...


...eller jo, de öppnade dörren-kollade ut---stängde---öppnade dörren---mötte våra blickar igen---stängde dörren, osv osv i en kvart ungefär.

geeks & freaks. typ som naturettor.




aja. har Du haft en sämre helg, klicka in en kommentar.





fotnot: tandkrämen tog slut också.

Kommentarer
Postat av: madness

yeeeeeeeeees! UT MED TK UT MED TK!! nu ere estockolmo som gäller every time ;) och bangar du igen spöar jag dig!

2006-09-17 @ 22:47:39
Postat av: BLEH

Min helg har varit helt underbar. varför, jo Göran Persson är avsatt, besegrad och förnedrad!

Hurra!

2006-09-17 @ 23:09:45
Postat av: cecilia

Var DET en dålig helg?! BAH säger jag bara! MODERATERNA VANN JU, kan det bli sämre? Jag skiter väl i din jävla tändkräm, jag försöker tänka på min framtid här (vilket, numera, är helt lönlöst, eftersom att moderaterna har tagit bort chansen att få ett bra jobb genom att vinna valet. SUBBOR)DU? Dålig helg? BAH säger jag bara, BAH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback