IDOL



Haha, fy fan vilken sköning.

"snäckan"    Robert hette han va? Helt rätt att han gick vidare.

ser ut som en skunk men vilken härlig attityd! :D

Min mamma o syster sa att de mådde illa av o se han. bah. 

de har ingen humor. 

alright, han var ful. det kan ju en rullstolshandikappad dvärg med talfel från finland konstatera. 

men han var ju för härlig asså, jag vill skratta bara jag tänker på karln.


har ni föresten nånsin sett en så ful frilla? 
Ser ut som om han stått brevid ett staket som målats och sen så har de målat brunt upp till huvudet på han.
som i kalle anka. haha.


Ni som inte har, borde läsa vår allas kära liberal Jonas lindbergs kommentar i föregående inlägg. sjukt bra förslag, jag blir nästan salig bara av o läsa det. 

det är som en lösning på ett av världens värsta problem. 10 poäng till pacman.



tjingeling bananplockepinn (RIM)



Kommentarer
Postat av: elinelin

Jonas hette han din dummer! "Snäckan" - Jonas..haha..robert?! :D

Postat av: elinelin

aaahråå,. han var härlig, jag gillade din beskrivning på hans hår/hårfärg..helt rätt helt räätt!! Så vad har du för planer för kvällen?1 idol kanske?! :D

2006-09-22 @ 15:56:07
URL: http://elinodells.blogg.se
Postat av: en som pontus vet vem det är, men anonym.

hahahahahhahaaa, "robert"? xD JONAS.

2006-09-30 @ 23:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback