Humor, min humor



En glad Dansk åkte taxi i Södertälje.

"Hemma i Köpenhamn får vi 2 spänn för varje duva vi skjuter i parken."

"Haha, här får vi 20 spänn för varje pensionär vi kör över."




För att driva skämtet vidare låtsades han köra mot en gamling i bergvik som gick över övergångstället men väjde i sista sekunden.
Trots det hörde han förskräckt en duns, och ser pensionären ligga raklång på gatan.

då utbrast dansken; "De lungan, jag fick han med bakdörren."


HAHA.


eller den hära;

En snubbe går längs vattnet på väg till skolan, plötsligt hoppar en groda upp i famnen på honom.

"Tjena, kyss mig så förvandlas jag till en princessa."

Han plockar upp grodan o lägger den i sin väska och fortsätter som ingenting har hänt. Något dovt hörs från väskan och han öppnar den...

"Jag sa kyss mig, jag blir en vacker princessa och din för evigt!"

"mhm"

"Om du kysser mig, sa grodan, kommer jag överösa dig med rikedom o glädje"

"näe"

"Varför kysser du mig inte?"

snubben stannar o tittar ner i väskan;

"Asså jag e naturetta på ragnhild, jag har inte tid med flickvän, men en talande groda är rå ballt"


HAHA




108455-12


Kommentarer
Postat av: Vanja

Haha, neee. Vadå?? Seg, jaag?? Näää :P

Postat av: emelie

naturetta på ragnhild, hahahahaha :D

2006-09-21 @ 18:00:03
Postat av: Sigurdkarolina

Interesting.

2008-09-11 @ 09:58:51
URL: http://sigurdkarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback