Hali Hallå!



aarå, Calle , dax för de tre P:ena, Dax för Upppimpning, HAHA.


jahaja, imorn ere time för uppkörning,

och nej. jag håller inte sånt hemligt SOM ALLA NI ANDRA DÄR UTE!


för vad kan hända, egentligen?

OJ, man misslyckas, jahapp, då kör man väl upp igen, misslyckas man igen så kör man upp igen och misslyckas man igen så kör man upp biljäveln nånstans o flyttar till norrland och blir ägare till 14 renar och en snöskoter.


ba skojja.


och idag är det val.


själv ska jag rösta på Centern. o det e fan inge bondeparti, för jag gjorde massa test på internet o jag fick flest procent på dom, o jag e minsan ingen bonde. så det kan lika gärna vara ett Pontmeister parti, hmpf.



WO, Ann-marie gick runt på stan o såg söt ut o dela ut ballonger o värvade min polare till sossarna.

...vi fick ju faktiskt både en ballong och en penna. men egentligen vore det ju bara stöld o neka eftersom det är våra skattepengar som egentligen delar ut ballonger o pennor.

så praktiskt taget gjorde vi sossarna en tjänst. sådeså.







Igår så jobbade jag, och sjömannen kom in. fett kul kille, han e as gammal o svensk men pratar gärna engelska. skönaste citatet från honom;

"Jadu, inte fan röstar du på de här socialdemokratiska slöddret va? Den den grisen sitter där hemma o har det bra i sitt jävla landkrabba hem medan folk ute på havet sitter o fryser o svälter. pft, jävla gris, man borde skjuta honom, hähä"



Om ni fortfarande är lässugna (klart som fan ni är) så tycker jag ni ska kila in på
www.fittsaer.blogspot.com , helt klart rätt humor, go Calle balle.

Kommentarer
Postat av: madness

maaaaaaaaaaaaaaah! JAG VAR FÖRBI HEMMA HOS DIG IDAG! men du var inte dääääääääääär! Tänkte att vi skulle pusha vaarandra inför imorgon men näe :( håller på att få värsta nervösa sammanbrottet snart... gulp!!!!

2006-09-17 @ 16:06:04
Postat av: Hallvardmarlene

Great site. Good info


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback