bah.




Amen är alla små fjollor nu för tiden eller.?

ja tydligen, det ända man ser i den där förbannade tv-rutan är idioter som gråter, gråter mera, och gråter lite till.

SLUTA GRÅT FÖR INGENTING FÖR FAN!


det är skönt o gråta. jag gråter ibland, men för saker som spelar roll, roll med stort r, asså Roll. (hajjar ni?)



era små jävla idol-jävlar, okej om det är 50000 idioter som är med och 49999 går vidare och en jävel åker ut, ja men gråt då för fan, GRÅT!!!

då har man lite anledning liksom.


men nu e det ju nästan tvärt om:

säg 15000 sökande och alla vet från början att det bara är en som vinner, alltså är chansen ganska liten att gå vidare.

det är som om jag skulle börja gråta för att jag inte vinner på min förbannade trisslott.

DET GÖR JAG INTE.

hur skulle det se ut? va va VA?!

man ska gråta när det behövs, inte bara för att man kan. För då blir ju den hära jävla pissvärlden ganska negativ, inte sant?


Men bidra med lite negativa känslor gör du det, din misslyckade sång-fjant.

AAAAAARRRGH.









Var en glad psykopat, som mig:

hihih
Ser ni nåra tårar eller? jo? nä, o ändå blev jag fett sågad på singstar.

Kommentarer
Postat av: elin

jaaa klart vi har, massa nytt på ica..ni då? såg iaf att affären är minskad till iaf hälften..pssty pontus, sök jobb hos oss istället!! wiee

Postat av: madness

hahahahah.. dina bilder, ääääääääääääääääääääääg!

2006-09-16 @ 12:32:07
Postat av: en som pontus vet vem det är, men anonym.

fin bild pontus!

2006-09-30 @ 23:25:10
Postat av: Sveinmolly

I really enjoyed it. You have done a great job.

2008-10-20 @ 10:47:00
URL: http://sveinmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback