schäää!!



hej hopp, muggie kopp (RIM)


alright, lov. detta efterlängtade lov är precis som förväntat. som en rymd av ingenting, couldn't be better helt enkelt.

var o fika av mig idag, som vanligt, nu med min nyinköpta hatt. aarå, absolut, det e grejjer det.

nu saknas bara en monockel och en käpp.

skämt åsido, men nåt som inte är skämt är vad jag hörde på bussen idag, 2 st 15 åriga killar;


kille 1: asså, egentligen....

kille 2: va?

kille 1: jo, du vet vad jag menar, det här med mat...

kille 2: öh? aa, sånt man äter?

Kille 1: men din idiot, jag fundera på vilken måltid som egentligen är mest uppskattad?

Kille 2: frukost såklart...

kille 1: eh, men nattmacka då?

Kille 2: käkar inte nattmacka... sånt e för bögar och homosexuella (haha, "och")

Kille 1: aha, amen jag äter inte sånt...jag mena ju middag.

Kille 2: mm, fast bäst är frukost ändå...

Kille 1: mm, med batman på tv.


aja, det är väl kul att folk pratar. det e så jäävla tråkigt o åka buss & tåg i sverige. alla tar en varsin tidning o sen sitter man där som ett fån o glor och sen går man av.

ANNAT ÄR I BARCELONA OCH LONDON. minsan sa.

och pratar man med nån man inte känner så är man dum i huvudet, psykiskt störd, bara geniunt ond, eller retarded.

i sverige lär man bara känna fler människor på fyllan, för alla ni är så sjukt rädda för o ta en eventuell diss, och enda gången du öppnar munnen för o prata med nån är när du är berusad. för man kan ju alltid skylla alla misstag på att man är full, inte sant?.

FETT TRÅKIGT.



jag säger det. Det är väl bättre o chansa, o att få en "heppåre-du-verkar-vara-dum-i-huvudet-blick" för att nån gång få vänskap istället.

för varje gång du får en sån, så är det ju bara bra, för då inser du på ett tidigt stadium att denna person inte ens är värd 50 öre, eftersom den redan är pantad.


....men, nästa gång du åker buss, ta du dig en tidning och lägg väskan brevid dig och undvik all form av kontakt.

livet är så mycket lättare utan andra människor...
 
...inte sant?

Kommentarer
Postat av: Sandra.

Så sant Pontus... :)

Postat av: Anonym

hatt? du? jag vill se bild

2006-11-02 @ 12:52:27
Postat av: maliciousDin ääälskingsfjolla^^^^^^^^^^^^^^^^

Precis, People=shit. det kunde inte blivit böättre sagt i den låten

2006-11-30 @ 21:22:17
Postat av: Juliushedvig

Lots of great info, keep up the good work!

2010-04-21 @ 08:24:37
URL: http://juliushedvig.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback