Kvällsracet!

tjingeling, nu har jag kommit till insikt serru,

1. samhälle-grejjen är avklarad
2. affärsjuridiken... en tragedi.

när det kommer till juridiken så har min kropp o hjärna liksom hamnat i ett slags hjälplöst tillstånd, jag jämför mig med en splitterny ferrari utan bensin= trött, törstig, förbannad o sugen på o bara köra iväg, fast det går liksom inte.

det är DÄR motivation kommer in i bilden.

får man nån slags motivation eller belöning, ja då flyter det på.

går lars där på vägen, så skiter jag i om jag inte har nån bensin, HAN SKA KÖRAS ÖVER,
 

...då kan jag till o med backa tillbaka.... O KÖRA ÖVER HAN IGEN, HAAAAAAHAHAHAHAHAHAH...ha......haha



men, idag fann jag mig själv på google o hamna i wikipedia:

Humor är en beteckning för ett sinneför det roliga.

Humor avser även konstprodukter i tal, skrift, bild och ton, vars huvudsyfte är att locka konsumenten till "skratt eller leende" – eller också konsten att skapa sådana produkter

Det finns såkallad intelligent humor, vilket är humor där komikern som gjorde det tänkte till lite mer, ofta ordlekar (Som till exempel ord: Mellan stress och mellan koli). (HAHA) Det finns även sådan humor som inte är uttänkt, vilket som exempel kan vara folk som kastar tårtor i ansiktet på varandra.





hahah



Kund: God dag, jag skulle vilja köpa en fönsterruta 60x120 cm.

Säljaren: Vill Ni ha den inslagen?

Kund: Nej, en sådan har jag redan.


HAHAHAHA, BA FÖR KUL!!!! 


Kommentarer
Postat av: maad..

haha.. det var faktiskt lite kul :)

2006-10-17 @ 21:58:44
Postat av: : )

de där va fan humor asså xD

2006-10-18 @ 10:43:40
Postat av: cecilia

Mellan stres och mellan koli... Roligt.
Men jag kan bättre:
Vad kallas mamma utter?
Vad kallas en ledsen utter?
Vad kallas en kristen utter?
...Uttra inte ett ord...

Postat av: malin

haha Pontus du är fan lite sjuk, men ganska rolig. jag kör bakom dig, och gör för alltid gärna slut på affärsjuridiken. du vet att vi har honom i 3 ämnen nästa år va? det är HUMOR!!!

2006-10-26 @ 19:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback