HALLÅ.

och morn morn din grönsakskalsong (RIM)

  ja, de e såhär va, måndag, o kroppen ställer in sig på o gå upp tidigt, så vaknar man halv 9.


det finns en sak som fanimig är värre än både vänsterpartister och folkmord, och det är när tandkrämen tar slut så att man liksom pressar tuben hur mycket som helst tills naglarna ramlar av och sen när man ska ta bort ena handen för att dra upp tandkrämen på borsten, ja, då åker den in igen.

ett jävla problem det där asså.

annars är allt bra. och det spelar ingen roll vad lindbergan säger, han blev fett dragen igen, nu tack vare b.la mig, PAYBACK TIME.


något....lite annorlunda är bronxeng-jonas. han har en tendens att glömma bort alla ramar och gränser på fyllan. 

ja, smaken är som baken, äcklig.


appro på ingenting börjar syrran få lite Pontus symptom när det gäller warcraft, kom hem igår på kvällen o hör hur hon skriker högt; "DÖ DITT JÄVLA CP" samt slår i tangetbordet.


life is good.

Kommentarer
Postat av: Roggan

Du fick jävligt god hjälp av några göteborgare som hälde i Jonas 3 öl på en kvart eller nått

2006-10-30 @ 15:02:48
Postat av: BLEH

Snickesnack! Så jävla illa däran var jag inte och verkligen inte så borta som du var i järna, Poppe.

Göteborgaren var läskig för övrigt.

2006-10-30 @ 17:41:15
Postat av: Pontus

Tss, du slog mig med hästlängder

2006-10-31 @ 12:04:17
Postat av: BLEH

Du kan inte mena allvar? I järna deckade du totalt. Jag kommer ihåg allt som hände i fredags, så försök inte hörru!

2006-10-31 @ 12:32:30
Postat av: Pontus

...mina föräldrar läser den här bloggen din fucker, nu blire vedergällning ;P

2006-10-31 @ 19:00:33
Postat av: BLEH

Hahaha!!! Skyll dig själv!

2006-11-01 @ 14:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback