Komplett mongo?




alo-ha gott folk.

jag har kommit på att det egentligen är ganska värdelöst att berätta om nåt som redan är bra och perfa, det e liksom inte lika intressant som om att berätta om fiskhuve no.1 på ragnhild.

naturetta, nähä? joho.

min & alexs grupp behöver en data för o fixa vår power point, så vi frågar en snubbe som sitter o tittar på Youtube på nån dataspelsfilm.  (det är dessutom förbjudet ;P )


Alex: "hej skulle vi kunna få datorn?"
Sebastian "fiskmongo" Peredery: "Nä"

Jag: "aight, men du arbetar ju inte, eller hur?"
Sebastian "fiskmongo" Peredery: "Jo, det gör jag visst"
Alex: "...Aha, med vadå?"
Sebastian "fiskmongo" Peredery: "Med din morsha, och hennes fitta"

vi, i något chocktillstånd funderar på om fiskmongot har donerat sin hjärna till en pingvin.

hur som helst, stänger jag av datorn för honom, och IDIOTEN SITTER KVAR DÄR ARGHOSIJHGSIOHHHHH, och loggar in igen, medan han samtidigt säger:

"amen ni treor tror ni är så tuffa, gå till min mentor om ni vill då, Charlotte heter hon"

...ibland är det så skönt att säga saker i sitt huvud istället för att gå bärserkargång... hade han sagt så till mig tror jag nog att jag hade klappat han lite lätt på huvet...xD


det är sånna människor som Sebastian "fiskmongo" Peredery, som borde evolutionerats bort för länge sen.

jag mår dåligt av att tänka på att oskyldiga barn i afrika dör i svält, när ett sånt här fullkomligt komplett CP får vandra omkring på jorden o ha det bra.

...hans mamma bort svalt honom.

HOPPAS DU LÄSER DET HÄR DIN NERSOLKADE ÖSTSTATARE!

för övrigt håller hela ragnhild på att nersolkas. adam sam salabim, kom med en jävligt bright idé med o starta krig mot hela ragnhild, det är inte särskilt många som sympatiserar med honom efter han b.la kallat jesu maria för hora, m.m osv osv.

inte nog med det så börjar folk skräpa ner, papper på golvet, knöglar ihop tidningar, tar ner använda tallrikar och låter dem stå här nere, kuddar på golvet. folk tar sönder datorer, snor möss och pajjar tangentbord.  och det så kallade "mysrummet" har förvandlats till "kom-hit-o-lägg-dig-i-en-dypöl-rummet"

jag skulle lätt betala för att få genomföra: KAMRATUPPFOSTRAN.


det behövs, big time. annars kommer intagningpoängen på ragnar vara 40 poäng om 2-3 år.

folk idag på ragnhild, känner sig nämligen föööör säkra, och därför tror de att de kan göra vad de vill. för här är ju faktiskt nästan alla snälla, och den enda som slåss det är micke "enhörna" wennlund, men det är bara för att han vill ha en smäll tillbaka "för att komma i balans"

jag skulle så hemsk gärna dra ut till en öde ö o leka robinsson med hela ragnhild. då jävlar skulle TTA >trygghet, trivel och arbetsro kännas .... riktigt, riktigt  långt bort för lille adam sam salabim och Sebastian "fiskmongo" Peredery.




såja, där fick vi bort lite aggresioner.


igår var jag hos jonathan som hade födelsedagsfest. dagens brassar asså ^^ det kom en samba-dansös, med sånna hära fjädrar på huvudet + massa snubbar med trummor o sen fick vi vissepipor och saker, så stog vi där o gjorde oljud och hade det bra

ballt ballt ^^

tack tack.



och idag vare ICA som gällde.


dagens retard kunder:


1. En skabbig snubbe med flott ansikte o smutsiga kläder betalar med en otroligt klibbig o våt 50-lapp (förmodligen en kommunist) ;)  och det värsta var att maskinen inte tog emot 50-lappen, så då åkte den där klibbiga lappen fram o tillbaka, o usch o blä.

2. slänger på varor för 800 spänn och sen när hon ska betala: "oj, jag har visst glömt mina pengar" o rusar ut... well... tack för hjälpen hörrö.

3. Riktigt skön snubbe, slänger på 45 mjölkpaket o när jag oundvikligt ler lite säger han; "måste släcka töresten serru"   haha, på en blåval eller? ;P


Kommentarer
Postat av: Lindberg

Jag föreslår att vi startar upp "Rådet för främjande av kamratuppfostran på Sankta Ragnhildgymnasiet" annars kommer denna skola att dras ned i fördärvet.

2006-11-25 @ 19:01:48
Postat av: Roggan

Jag är gärna med!

föresten Pontus heja Bolton ;)

2006-11-26 @ 17:19:41
Postat av: cecilia

Du vet inget om Sebastian "älska eller hata" Peredery! morr!!!

Postat av: Calle

Din svenska skulle få Strindbergs grav att bli plasma med den enorma rotationshastighet den skulle uppnå. Det gör ont i själen att se någon misshandla det svenska språket så fullkomligt som du gör. Skulle jag vara Sebastian skulle jag bara skratta åt det, vilket jag tror att han gör också. Du visar ju uppenbarligen inte att du nått högre än IG i Svenska, vilket snurrar till det i mitt huvud då du inte borde kunna gå här då egentligen. Sluta kasta stenar på andra när du sitter i glashuset och bara får folk att skratta åt det du skriver.
/Naturetta

2007-05-16 @ 12:32:48
Postat av: Anonym

hahahaha HATA HATA HATA

2007-05-16 @ 17:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback