Hej, mr tisdag.

HOLA!

well (inte brunn asså), årets tråkigaste årstid är i full gång. höst. helt klart den sämsta årstiden. 

och det är alltid vid den här tiden på året man ställer sig frågan: vad finns det o göra, egentligen?

att göra någonting utomhus är ju att glömma direkt, såvida man inte vill traska ut på en promenad.

det gjorde jag o jonas igår. jag körde full combo: hatt, rock och mjukisbyxor. satan i gatan, satte bronxeng i skräck.

såg ut som en avdankad maffiaboss faktiskt; Don Pontalione, smaka på den ;)


idag är det champinjon ligan, Arsenal-hamburger, dax o vinna nu serni, nån som har den kanalen kan ju vara vänlig o peta ner en kommentar så våldgästar jag direkt!






men tills dess ska jag kombinera mina cooking-skills & matrix-moves...


108455-12
Matrix moves i kökmiljö ;)

Kommentarer
Postat av: Roggan

Du satt med hjärtat i halsgropen kan jag förstå ;)

2006-11-22 @ 08:51:32
Postat av: cecilia

Höst är jättemycket bra. Man kan ha kottkrig. Man kan dricka choklad. Man kan ha kottkrig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback