Förbjudna saker & ting



tjenixen, sa den döve till den blinde och den stumme nickade.


till o börja med måste jag bara poängtera att mardrömmar är helt klart bäst.

har du en bra dröm blir du ju  besviken när du vaknar, är den dålig däremot så uppskattar du din nuvarande situation mycket bättre ;)

end of discussion.


och nu har vintern kommit, helt bäst, alla blir alltid lika uppskruvade så snart snön kommer och DET ÄR BRA , mer känslor till världen, that's the spirit liksom ;)

att bara se snö falla och uppleva ligiltighet är väl ganska ultra super tråkigt?




men, appro på ingenting, det här med studentflak. vad är det egentligen för pulvriserad ärthjärna som har kommit på att ta bort det? aha, nåra dör, än sen, det dör människor på de flesta sätt.

ska vi förbjuda allt som är roligt med en viss risk inblandad? ja då kan vi ju lika gärna stänga ner alla nöjesfält och alla godisbutiker (tänk om nån sväljer en en godis och dör?)


vi borde ju egentligen riva hela världen och asfaltera! AFALTERA MERA! då minskar ju risken att nån ramlar ner för en trappa o dör.

det jag försöker säga är, att det är oerhört löjligt att straffa ALLA stundenter på grund av att några pappskallar inte kan bygga ett ordenligt flak,

och sjävla grejjen kollektivstraff är ju hur töntigt som helst. det har jag alltid tyckt sedan första gången jag var med om det;

hela mitt fotbollslag fick springa idioten för att jag stog med händerna i fickorna ^^


påminner en del om kommunism, det här med med kollektivstraff...

men det är säkert bra.


TJOHEJ

Kommentarer
Postat av: Olsson

Fy fan för vintern....

2006-11-03 @ 11:46:49
Postat av: BLEH

Tänk om man trillar på asfalten och gör sig illa. Asfalt måste också förbjudas...

2006-11-03 @ 12:02:44
Postat av: Pontus

Helt okej olsson; vrede är också en känsla ;)

Jonas; correcto mondo, det tänkte jag inte på. "ropen skalla, förbjud alla" vitsig va? ;)

2006-11-03 @ 12:10:31
Postat av: Roggan

faan va bra med vinter

2006-11-04 @ 19:35:00
Postat av: Williamvilde

Very nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback