WOHAA era: (som alvin skulle sagt)

DANSBANDSRODDARE



nu ere såhär va, att jag har just fått jullov, HAPPY HAPPY.
och vid den här tiden i morgon sitter jag o alvin redlöst berusade vid nån sunkig bar i london...ah, life is good.

skämt åsido. nej, men det här kommer bli bra....riktigt jävla bra.



sgsg
där är jag och alvin på lördag. wheej.


aight, och nu snöar det också. (lycka)^23 , minst.
hoppas bara allt går som det går, annars måste jag nog slänga ost på någon och sen putta i den i maren.

Sajonara!

Kommentarer
Postat av: Roggan

Tack för ett lcykat julkul s04!
lite mer folk så hade vi vunnit, att vi inte vann gör att jag ska utse några syndare! >:(

Ärkesyndaren är själv klart Jonas,"asch","dubbel moralen" Lindberg skolkade bara för att det var lite jobbigt, aja baja! Jag röstar för att Jonas får springa efter studentflaket som straff

Micce som valde mellan pest och kolera, och valde innebandy istället för julkul trots att han igentligen inte ville lira innebandy, som straff borde du bara få dricka silverrom på studenten!

2006-12-21 @ 18:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback