SKÄGG

Ett jävla evolutionsproblem de där.  vad ska man med det till egentligen? just nu växer mitt skägg så förfärligt snabbt, nästan i jonas lindberg takt. skrämmande, indeed.
fan, för bara 4 år sen såg man ut så här:

ung & dum
Fett stort huvud ^^, o len som en barnrumpa,, och nu har jag minst huvud i klassen av killarna tror jag, tog ju typ samma storlek på studentmössan som medelsnittstjejen. haha.  malin höeg har till o med 3 storlekar större huvud än mig. AMAGAD!? dessa norskar, vad äter ni? bakpulver? skämt åsido, malin du har jättefint huvud ;)

SItter här på gamla datan o hitta massor med roliga bilder, vad sägs om den hära;

108455-27

den var väl tagen för 3-4 år sen, men nog ser de väl likadana ut idag?

jajamen. livet rasslar på. snart är det jul och julafton, sen är det påsklov och PANG, studenten, och sen är vi arbetslösa. underbart.

såg ju bond i fredags. ganska bra faktiskt. fast jag saknade den hära gamla snubben alltid kommer på massa fiffiga saker som bond alltid använder när man tror att allt hopp e ute.

och han avsluta filmen givetvis med; "Bond, James Bond" klingar fint de där... lyssa på det här ba:

"I'm Sjögren, Direktör sjögren"   HAHA

och så har vi ju matteprov på onsdag, det står princip skrivet i bibeln att det kommer gå åt skogen, och har bibeln nånsin fel?
förvisso, ganska mycket, men allt går o tolka på mitt sätt. jag menar, tänk om de tre visa männen såg att jag torska på matteprovet istället för att jesus fötts, va va VA!?
nej, jag e så jävla less på den här bokstavsskiten, kolla på det här ba:
"skissa grafen till en funktion av f(x) som uppfyller följande kriterier:
f´(-2)=0, f´(0)=0, f´(3)>0, f´(-1)<0, f´(2)>0.

amen de kan ju va bra o kunna eller? ...couldn't care less.

inte bara det. matematiken förföljer mig, jag satt så inne i derivatan när jag satt o skrev mitt namn på skojj nåra gånger, och helt plötsligt råka jag skriva Pontus Jörgen, istället för Pontus Sjögren. det e ju helt abnormt asså.
inte nog med det. jag sitter o räknar på ett tal och sen prövar jag lite hitan o ditan, o sen drog jag roten ur 0,5439736596, OCH VAD HÄNDER?! jo mitt mobiltelefonnummer poppar upp i miniräknaren. a sign from god; ring en expert som kan göra det här åt dig om du någonsin behöver kunna den här skiten senare i livet, aight? no? sí.

jadu alexander, inte många ENTER i den här bloggen, happy now huh? happy happy :D

Herrå, har ett möte nu med herr D.riváta och fröken T.angént,(HAHA) såeee puss din söting, lite fler kommentarer önskas ;)


Kommentarer
Postat av: Lindberg

Hörru, Pontus-Jörgen, du ser ju inte en dag äldre ut än på den där bilden. Roten ur 0,5022708xxx ger mitt mobilnummer, men jag tänker fan inte skriva ut de tre sista siffrorna här, vem vet vad för skumma människor som kan få för sig att ringa då.

Hur går det med limes för delta s genom delta t när h går mot 0, förresten?

2006-12-04 @ 18:36:15
Postat av: Roggan

Jonas det där var dumt sagt nu måste ju nästan jag eller Pontus lägga ut ditt nummer;)

Matten går åt helvete som vanligt, hur ska man palla ett g i matte c då?

Aja nu är det dags att vända åter till derivatorna

2006-12-04 @ 19:20:16
Postat av: Lindberg

Roggan, orka klaga på matte C. Jag skall läsa matte D; tyck synd om mig!

2006-12-04 @ 19:26:23
Postat av: en veteran från brunnsäng (tyvärr)

hahah lilla söta pontus! dom gamla goda tiderna ägde.. sen växte vi upp med alla våra problem! hur ska livet sluta?

2006-12-04 @ 20:07:21
Postat av: Lindberg

Jag tror att jag skall lägga ut min matteverksamhet på entreprenad i framtiden: outsourca liksom...

...här sitter jag och spammar när jag istället borde ägna mig åt allsköns deriveringar...

...Poppe, du som är kreativ, kan inte du skriva en dikt om derivatan?

2006-12-04 @ 21:55:53
Postat av: maliciousDin ääälskingsfjolla^^^^^^^^^^^^^^^^

pontus jörgen hahaah:D hur fan kom du fram till at du sklle slå just 0.5....... för å få ditt nr? kaaanske du inte är så dum på matte, trots allt moahahaaaaaa

2006-12-05 @ 20:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback