Pontus

ju mer man vet, desto mer får man reda på hur lite man egentligen vet.



nej, klockan är halv 12, det är torsdag. det var liksom pontus-bedtime för en timme sen, eftersom det blir uppgång tidigare imorn så kommer man ju komma som en avdankad kamelryttare till riksdagen.

nu har jag ett problem... vad borde man egentligen tänka på när man går o lägger sig?
 
det var så jävla bra för nåra år sen när jag alltid läste en kalle anka innan jag la mig, men nu har jag läst ut varje kalle anka minst 4-5 gånger styck, o även fast jag har över 400 tidningar (en sån kalle anka fantast som man är, hihi) så blir det långtråkigt efter ett tag...
därför började jag läsa en serie av...fan va hette snubben... aja, nån fantasy serie, fast den författaren har lurat mig, han har petat ut över 20 böcker, o e inte klar ännu, samma dilemma som med LOST. nu brukar det bli nåra rader från KING eller Illustrerad Vetenskap... men kalle anka var helt klart bäst, o folke fiskmås...fett fult namn de där.. folke. haha, "direktör folke" klingar inte alls. direktör Pontus... aha, aha ;)
att gå o lägga sig utan att läsa nåt är ju som o käka julskinka i november; TOK-FEL. då ligger man bara där o gurglar o hoppas att john blund ska knocka en totalt... vilket sällan händer, då jag har en skalle av trä..... HAHA

ibland när jag inte kan sova så brukar jag spänna varenda muskel i kroppen o ligga som en spännbög tills dess att ådran i pannan håller på att explodera och därefter slappna av, lägga mig som ett X i sängen och tänka; "fan, skönare säng än den här finns inte"  det brukar funka ibland.

fast ibland, så kommer man ju på att det ju lär finnas skönare sängar, o då är man tillbaka på ruta ett, fast med total mjölksyra överallt i kroppen.

SÅ I ALLA FALL, VAD TÄNKER DU PÅ INNAN DU GÅR OCH LÄGGER DIG?!

comments?

Kommentarer
Postat av: maliciousDin ääälskingsfjolla^^^^^^^^^^^^^^^^

Ja intefan leker jag spännbög iaf. Ber du inte din aftonbön innan du somnar, Pontus lille? :O

2006-12-19 @ 20:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback