god kväll gott folk

nu ere bara strax över 50 timmar tills man sitter o tar en te i london med alvin the icelander.
...problemet är att just dessa 50 timmar går så extremt långsamt.

tomårråw, så är det dax för en fet uppsats, man har faktiskt hela tre timmar på sig att peta ner sina innersta känslor. och på tidsag är det dax att presentera lite jox för resten av klassen, funny, indeed.

felet med skolan idag egentligen är att det är så fruktansvärt många saker som är så fruktansvärt tråkiga och fruktansvärt många saker känns faktiskt fruktansvärt onödiga att kunna. och det gör ju inte motivationen bättre direkt. jag kommer ihåg mig själv för två veckor sen hur jag intensivt satt och hoppades på att bli misshandlad av nån, hamna i koma och vakna upp rik från skadestånd... men tiden har tickat snabbt och snart är det jullov, tacka jesus för det.

den gemensamt sociala nämnaren hos alla människor måste vara vädret. därför tänkte berätta hur sur jag är just nu, för det är ju så bedrövligt tråkigt att skrapa bort frost från bilrutorna, man står bara där o fryser.
nej, ska det vara vinter så får de fan ta o vara det på riktigt, ropen skalla, snö åt alla liksom.

aja, enough said. ha en bra kväll, käre läsare ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

DET SNÖAR!! :D
as bra
aja ha det så gött i London, trots att matchen kommer sluta 0-0;), glöm inte att köpa lite god öl till moi!

2006-12-19 @ 16:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback